74 درصد از کاربران اپ‌استور از iOS 7 استفاده می‌کنند

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پس از انتشار آمار 1.1 درصدی از ابزارهای اندرویدی مجهز به نسخه کیت کیت، اپل اعلام نموده که 74 درصد از کاربران متصل به اپ‌استور از جدیدترین نسخه سیستم عامل این شرکت یعنی iOS 7 استفاده می‌کنند.
تبلیغات

یکی از مواردی که اپل همواره به آن اشاره می‌کند و آن را جزو برتری‌های پلتفرم iOS نسبت به اندروید بر می‌شمارد، تعداد ابزارهایی است که پس از انتشار نسخه جدید iOS به آن نسخه بروز رسانی می‌کنند. در نقطه مقابل اندروید وجود دارد که به دلایل مختلف که بخش اعظم آن مربوط به شرکای سخت افزاری گوگل می‌شود، ابزارهای مجهز به این سیستم عامل، یا بسته بروز رسانی به نسخه جدید اندروید را دریافت نمی‌کنند یا این بروز رسانی با تاخیر نسبتا طولانی برای آن‌ها ارائه می‌شود.

اپل گزارش نموده که 74 درصد از ابزارهای مجهز به iOS شامل آیپد، آیفون و آیپاد تاچ از سیستم عامل iOS 7 استفاده می‌کنند. به این ترتیب میزان کاربران iOS 7 نسبت به ماه اکتبر 10 درصد افزایش یافته است.

یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش میزان کاربران iOS 7 عرضه آیپدها و آیفون‌های جدید شامل iPad Mini Retina، iPad Air و iPhone 5s , 5c است که از iOs 7 بهره می‌برند. اما به هر حال نمی‌توان این موضوع را فراموش کرد که گوگل و شرکای سخت افزاری آن مانند سامسونگ، سونی، ال جی یا HTC نمی‌توانند بسته بروز رسانی به نسخه جدید سیستم عامل اندروید را سریع‌تر در اختیار کاربران خود قرار دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات