Alibaba برای توسعه اپلیکیشن امنیتی LBE Security Master ده‌ها میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند

جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی که اخیرا از کشور چین به دست آمده، کمپانی بزرگ چینی علی‌بابا اخیرا یک سرمایه‌گذاری هنگفت را برای توسعه اپلیکیشن LBE Security Master که یک آنتی‌ویروس تحت سیستم عامل اندروید است، انجام داده تا در این زمینه به یکی از مدعیان تبدیل شود.
تبلیغات

LBE Security Master یک سیستم حفاظت از نفوذ به میزبان است که تحت سیستم عامل اندروید کار می‌کند. این اپلیکیشن که به صورت یک بسته نرم‌افزاری قابل نصب برای دستگاه‌های اندرویدی است، قابلیت حفاظت از سیستم میزبان را با استفاده از روش‌های گوناگون و تحلیل وقایع لحظه به لحظه دارد.

این اپلیکیشن قابلیت سازگاری با AVL را که یک موتور آنتی‌ویروس در بستر موبایل است، دارد. این موتور امنیتی می‌تواند بدافزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و نرم‌افزارهای جاسوسی جدید را به صورت بلادرنگ تشخیص داده و به سرعت اقدام به جلوگیری از عملکرد آن‌ها نماید.

در وب‌سایت شرکت LBESEC که توسعه دهنده اصلی اپلیکیشن LBE Security Master است، محصولات دیگری همچون one-click Root، privacy Space و مدیریت تصدیق حساب‌های کاربری نیز وجود دارد. در جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن LBE Security Master، پشتیبانی از فناوری NFC نیز اضافه شده است.

بر اساس این گزارش، هر دو کمپانی علی‌بابا و LBESEC قصد دارند پلتفرم نرم‌افزاری جدیدی را به نام Taobao Mobile Helper، برای استفاده گسترده در سرویس پرداخت آنلاین علی‌بابا که Alipay Wallet نام دارد، معرفی نمایند.

تقریبا تمامی کمپانی‌های اینترنتی مطرح در چین، از سرویس‌های امنیتی اختصاصی خود که بر بستر موبایل طراحی شده‌اند، استفاده می‌کنند و به کاربران خود اعلام کرده‌اند که از این سرویس‌ها استفاده نمایند. به عنوان مثال، Baidu، بزرگترین موتور جستجوی چین، هفته گذشته از اپلیکیشن امنیتی مخصوص موبایل خود پرده برداشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات