Altek دوربین‌های کوچک قابل اتصال به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را عرضه کرد

پنج‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
Altek یک کمپانی فعال در حوزه‌ی تولید دوربین‌های دیجیتال است که لنز-دوربین بی‌سیم خود را این بار با برند خود به بازار عرضه کرده است.
تبلیغات

آلتک قیمت این لنز- دوربین دیجیتال کوچک را 100 دلار تعیین کرده است. دوربین آلتک که Cubic نام گرفته از یک سنسور 1/2.3 اینچ 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که دارای زوم اپتیکال 3x بوده و همچنین می‌تواند از طریق WiFi و NFC به گوشی موبایل و تبلت‌ متصل شود. وزن کیوبیک 65 گرم بوده و ابعاد آن 52.5 در 45 در 26 میلی‌متر است. این لنز نیز همچون لنزهای QX سونی توسط تلفن هوشمند یا تبلت کنترل می‌شود.

آلتک اعلام کرده است که محصول خود را به زودی روانه‌ی بازار خواهد کرد و همچنین قیمت تعیین شده برای آن حاشیه سود 10 درصدی را برای آلتک به ارمغان خواهد آورد، در حالی که سود متعارف حاصل از دوربین‌ دیجیتال برای کمپانی‌ها 5 تا 6 درصد است.

با توجه به اینکه این اولین محصول تحت برند آلتک است که به بازار عرضه خواهد شد، این کمپانی اعلام کرده که در حال طراحی و توسعه‌ی محصول دیگری است که برای استفاده در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها در نظر گرفته شده است.

محصولات اینچنینی حدود 50 درصد از درآمد سال 2014 شرکت آلتک را شامل می‌شوند و این درحالی است که انتظار می‌رود فروش دوربین‌های دیجیتال 30 درصد کاهش داشته باشد.

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات