اولین محصولات پوشیدنی ال جی G Arch و G Health نامیده می‌شوند

پنج‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز یک رسانه‌ کره‌ای در باره محصولات جدیدی از ال جی شامل ساعت هوشمند و یک دستبند ورزشی هوشمند، اطلاعاتی را منتشر کرده است. براساس این گزارش ال جی نام G Arch را برای ساعت هوشمند خود انتخاب نموده است و برای ورزشگاران و علاقمندان به تناسب اندام نیز دستبند G Health را عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

دستبند G Health چیزی شبیه به Fuel نایکی است و به تلفن هوشمند متصل شده و اطلاعاتی در باره وضعیت سلامت شخص و همچنین حرکات ورزشی کاربر را ارائه می‌کند.

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر معرفی اولین ابزار پوشیدنی ال جی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا به گوش می‌رسید. به هر حال تمام شواهد نشان می‌دهند که ال جی پس از ورود به بازار تلفن هوشمند و تبلت، این بار تمایل دارد تا وارد بازار ابزارهای پوشیدنی شود، بازاری که انتظار می‌رود در سال آینده میلادی به سرعت محبوب و پر رونق شود. ظاهرا این بار ال جی نمی‌خواهد همچون بازار تبلت از رقبای خود جا بماند و با تاخیر محصول خود را عرضه کند.

ساعت هوشمند G Arch همچون دیگر ساعت‌های هوشمند به ابزارهای دیگر متصل شده و به انتقال اطلاعات کاربر می‌پردازد. شاید نام Arch نشان دهنده منحنی شکل بود ساعت هوشمند ال جی باشد و احتمال استفاده از صفحه نمایش OLED خمیده در این ساعت وجود خواهد داشت، همان صفحه نمایشی که ال جی چندی پیش در اولین ساعت خمیده خود نیز از آن بهره برده بود.

ابزارهای پوشیدنی مخصوصا ساعت‌های هوشمند چقدر برای شما جذاب هستند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات