گلکسی‌بند، محصول جدید سامسونگ در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی خواهد بود

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
هرچند عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند در دنیای فناوری، تاثیر گذار بوده‌ است، اما این نوع از گجت‌های پوشیدنی کاستی‌های فراوانی دارند که منجر به ناامیدی برخی از کاربران شده است. شاید بتوان گلکسی‌ Gear سامسونگ را یکی از این نسخه‌های ضعیف برشمرد که ویژگی محصولات برتر برند بزرگی همچون سامسونگ را ندرد.
تبلیغات

هرچند می‌توان طراحی این ساعت‌هوشمند را به‌عنوان یکی از برترین محصولات سامسونگ عنوان کرد، اما از منظر قابلیت‌های کاربردی این ساعت چندان مناسب نیست. گزارش‌های منتشر شده به این نکته اشاره می‌کنند که سامسونگ به اشتباهات خود در عرضه‌ی نسل اول از ساعت هوشمند Galaxy Gear پی برده است، از‌این‌رو درصدد ارائه‌ی نسل جدید آن در سه‌ماهه‌ی اول سال 2014 میلادی است. براساس این گزارش، هنوز مشخص نیست که آیا گجت پوشیدنی سامسونگ یک ساعت‌هوشمند خواهد بود یا نه؟

گزارشی که در نشریه کره‌ای Digital News Daily منتشر شده، به این نکته اشاره می‌کند که محصول بعدی سامسونگ در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی یک دست‌بند هوشمند برای سنجش سلامتی کاربران خواهد بود و احتمالا نام آن Galaxy Band است. گلکسی‌بند نیز همچون Fuel Band نایکی و Jawband از حس‌گرهای حرکتی، سنجش فشار و رطوبت بهره خواهد برد. دست‌بند هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال به سایر ابزارهای سامسونگ از طریق بلوتوث را داشته و همچنین قادر به اجرای برخی از فرامین صوتی خواهد بود.

به احتمال زیاد گلکسی‌بند به‌همراه یک اپلیکیشن همراه با نام S Health عرضه خواهد شد که می‌توان آن را در ابزار‌های تولیدی سامسونگ، همچون گلکسی اس 4 مورد استفاده قرار داد. این گزارش زمان عرضه‌ی گلکسی‌بند را مقارن با تاریخ برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا عنوان کرده است که در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات