Canonical امکان بوت دوگانه بین اندروید و ابونتو را در سیستم‌عامل ابونتو تاچ قرار داده است

سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
برخی اوقات بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا از دوپلتفرم استفاده کنند یا نیازهای کاری آن‌ها ایجاب می‌کند تا از دو سیستم‌عامل استفاده کنند. هم‌اکنون Canonical امکان بوت دو گانه بین اندروید و ابونتو را در سیستم‌عامل ابونتو قرار داده است.
تبلیغات

برای مثال بسیاری از کاربران از دو سیستم‌عامل روی سیستم‌های خود استفاده می‌کنند که شامل ترکیبی از ویندوز-لینوکس، مک-ویندوز، مک-لینوکس و شاید ترکیبی از سه سیستم‌عامل فوق باشد. هم‌اکنون برخی از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های محصولاتی را با قابلیت دو بوت‌گانه‌ی ویندوز و اندروید در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما هم‌اکنون اویونتو امکان ایجاد بوت دو گانه را به‌همراه اندروید دارا است.

UbuntoTouchInt

این قابلیت هنوز در ابتدای راه قرار دارد اما Canonical تمام سعی خود را برای تسهیل استفاده از این امکان در اندروید و اوبونتو به‌عمل آورده است. استفاده از قابلیت بوت دو گانه در بسیاری از نسخه‌های اندروید ممکن است، اما استفاده از این امکان برای برخی از ابزار‌ها که Canonical از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند، ممکن نیست. استفاده از این قابلیت امکان انتقال به پلتفرم دیگر را از داخل سیستم‌عامل کنونی ممکن می‌کند که می‌توان این عمل را از طریق یک اپلیکیشن نیز انجام داد.

Canonical استفاده از این سیستم‌عامل با قابلیت فوق را برای افرادی که اطلاعاتی در این مورد ندارند توصیه نکرده است، چرا که با نصب این سیستم‌عامل اطلاعات مربوط به ریکاوری اندروید از سیستم پاک خواهد شد. اوبونتو رفته رفته به سوی تکمیل شدن و عرضه بصورت رسمی روی برخی از تلفن‌های هوشمند نزدیک‌تر می شود، اما هم‌اکنون تیم توسعه‌‌دهنده در حال انجام مراحل نهایی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات