ایسوس نسل جدید لپ‌تاپ هیبریدی خود را معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس تیزر تبلیغاتی از محصولات هیبریدی خود که به نمایشگاه CES خواهد آورد منتشر کرده است.
تبلیغات

بسیاری از کمپانی‌های حاضر در نمایشگاه CES 2014 قبل از آغاز این نمایشگاه در سال نوی میلادی، به انتشار ویدئو‌های تبلیغاتی پرداخته‌اند که گویای ابزار‌هایی است که در این نمایشگاه قرار است معرفی شده و به معرض نمایش درآیند. ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ویدئوی را در این راستا منتشر کرده است.

ویدئوی جدید ایسوس برخلاف ویدئو‌هایی است که پیش از این از این کمپانی مشاهده کرده‌ایم. برخلاف سنت همیشگی ویدئوهای تبلیغاتی ایسوس، خبری از نمایش ظاهر فلزی و درخشان ابزار‌ نبوده و نشانی از شعار "Transform your life" نیست.

ایسوس به سراغ یکی از نمادهای شناخته شده‌ی شهر نیویورک رفته و آن را سوژه‌ی اصلی تبلیغات خود کرده است. در این ویدئو مجسمه‌ی آزادی به جای مشعل، انگشتان خود را به نشانه‌ی V (پیروزی) نشان داده و سپس تبلت‌های خود را به امید دریافت Transformer Book Trio بیرون می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های این محصول، امکان استفاده از بوت دوگانه در هر دو حالت لپ‌ تاپ و تبلت است، بطوریکه در این ویدئو نیز تبلت آبی‌رنگ نشان‌دهنده‌ی ویندوز و سبز نماد اندروید است. لازم به‌ذکر است که Trio کنونی ایسوس تنها در حالت لپ‌تاپ از قابلیت بوت دوگانه پشتیبانی می‌کند. اما به‌نظر می‌رسد که کیبورد همچنان دارای کاربرد برای ویندوز است. مطمئنا می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد نسل دوم Trio در نمایشگاه CES 2014 به دست آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات