HTC Desire 400 در سکوت خبری معرفی شد: صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی، چیپ 4 هسته‌ای Snapdragon 400 و پشتیبانی از دو سیم‌کارت

یک‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
HTC مدلی جدید از تلفن‌هوشمند دو سیم‌کارته‌ی خود را با نام Desire 400 بدون هیایوی خبری در وب‌سایت‌ خود قرار داده است. نکته‌ی جالب در این مورد بهره‌گیری از مشخصات متفاوت برخی از تلفن‌های‌هوشمند در وب‌سایت‌های مختلف است.
تبلیغات

براساس اطلاعات موجود در وب‌سایت روسی در مورد HTC Desire 400 دو سیم‌کارته، این تلفن‌هوشمند از امکاناتی چون صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل، پردازنده‌ی Snapdragon 400 با چهار هسته‌ی پردازشی و فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش با استفاده از کارت‌ حافظه‌ی میکرو SD بهره می‌برد. دوربین مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند 8 مگاپیکسلی است و یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی نیز برای انجام مکالمات ویدئویی در جلو تعبیه شده است، ضمنا یک فلاش LED نیز در پشت آن قرار گرفته است.

در مقابل، وب‌سایت اوکراینی HTC‌مشخصات متفاوتی را برای این تلفن‌هوشمند ارائه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این وب‌سایت، دیزایر 400 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب، دوربین VGA‌در جلو و همچنین یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای بهره می‌برد. ابعاد نسخه‌ی عرضه شده در وب‌سایت اوکراینی نیز کمی متفاوت است. این بدین معناست که HTC Desire 400 در بازارهای مختلف با مشخصات فنی متفاوتی عرضه خواهد شد.

در برخی موارد هر دو وب‌سایت اطلاعات مشترکی را در مورد این تلفن‌هوشمند ارائه داده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند با رابط کاربری Sense و BlinkFeed اشاره کرد. یک باتری 1,800 میلی‌آمپرساعتی انرژی مورد نیاز این تلفن‌هوشمند را تامین می‌کند که براساس ادعای HTC قادر است تا 12 ساعت مکالمه‌ی در شبکه‌ی 3G را در اختیار کاربران قرار دهد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت عرضه‌ی دیزایر 400 ارائه نشده است، اما می‌توان با اطمینان اعلام کرد که این تلفن‌هوشمند در سه رنگ متفوت به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات