شاید سامسونگ تبلت 12.2 اینچی خود را با نام گلکسی‌نوت‌پرو به بازار عرضه کند

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که در ماه‌های آتی اخباری در مورد طراحی و تولید یک تبلت 12 اینچی توسط سامسونگ همچون مشاهده‌ی آن در FCC و اطلاعات مربوط به بنچمارک انتوتو آن منتشر شد، انتشار خبری در مورد ارائه‌ی چند تبلت در سال 2014 نیز صحت این شایعات را بیش از پیش تقویت کرد. براساس اخبار منتشر شده، سامسونگ در سه ماهه‌ی اول سال 2014 میلادی طیف متنوعی از تبلت‌های اندرویدی را که شامل انواع ارزان‌قیمت تا نمونه‌هایی با مشخصات فنی بالا است، به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

براساس گفته‌های یکی از منابع موجود در کنفرانسی که توسط سامسونگ در کشور کره برگزار شده است، سامسونگ یک بسته‌ی بزرگ روی سن برگزاری مراسم قرار داده بود که به‌دلیل محدودیت‌های موجود در سالن برگزاری، امکان ثبت تصاویر از آن میسر نشد. این بسته در بردارنده‌ی تبلتی ناشناس بود که گلکسی نوت‌پرو نام گرفته بود.

به‌نظر می‌رسد گلکسی نوت‌پرو دارای قطری برابر با 309.9 میلی‌متر است که نشان‌دهنده‌ی وجود تبلتی 12.2 اینچی است. سایر مشخصات موجود در این تبلت نیز همچون گلکسی‌نوت 10 اینچ است که اخیرا وارد کشور شده است. گلکسی‌نوت‌پرو دارای صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است، همچنین این تبلت از چیپ Snapdragon 800 در کنار حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی نیز بهره می‌برد. تصویر زیر گویای تفاوت گلکسی‌نوت 10 اینچی با گلکسی‌نوت‌پرو است که با 12 اینچ لقب بزرگترین تبلت سامسونگ را به خود اختصاص خواهد داد.

GalaxyNoteProvsGalaxyNote10

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا خانواده گلکسی‌نوت‌های خود را در اندازه‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار دهد. هم‌اکنون خانواده‌ی گلکسی‌نوت دارای نمونه‌های 5.7، 8.0 و 10.1 اینچی است که با اضافه کردن تبلت 12.2 اینچی به آن‌ها، این خانواده می‌تواند نظر طیف وسیعی از کاربران را با سلایق متفاوت به خود جلب کند. مطمئنا تبلت 12.2 سامسونگ می‌تواند کاربردهایی علاوه بر مدل‌های کوچک‌تر داشته باشد. شاید سامسونگ درصدد آن است تا با ارائه‌ی لوازم جانبی دیگری همچون کیبرد و همچنین اضافه کردن قابلیت‌های جدید به S-Pen، آن را تبدیل به گزینه‌ی خوبی برای جایگزینی با لپ‌تاپ‌ها کند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط این فرد، گلکسی‌نوت پرو وزنی برابر با 750 گرم دارد که 203 گرم از گلکسی‌نوت 10.1 اینچی نسخه 2014 با 547 گرم، سنگین‌تر است. ضمنا گلکسی‌نوت‌پرو از یک باتری 9500 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که می‌تواند به راحتی انرژی مورد نیاز برای یک تبلت 12 اینچی را تامین کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات