پاناسونیک پشتیبانی از LTE و پردازنده‌ی هسول را به لپ‌تاپ جان‌سخت و هیبریدی CF-C2 اضافه کرد

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
لپ‌تاپ‌های ToughBook پاناسونیک، نوعی از لپ‌تاپ‌ها هستند که در عین سبک‌بودن، بسیار زمخت می‌باشند. این لپ‌تاپ‌ها با ارائه‌ی امکاناتی خوب و همچنین برخوردای از مقاومت بالا در عین وزن کم، کاربری خوبی در محیط‌های صنعتی و خشن دارند. پاناسونیک با بروزرسانی سخت‌افزاری لپ‌تاپ CF-C2، آن‌ها را متناسب با فناوری‌های روز به بازار عرضه کرده است که در ادامه نگاهی به تغییرات انجام شده خواهیم کرد.
تبلیغات

  کمپانی ژاپنی پاناسونیک لپ‌تاپ CF-C2 خود را مجهز مودم LTE با قابلیت کار با اپراتور‌های با فرکانس‌های مخابراتی مختلف کرده است، همچنین از دیگر تغییرات اعمال شده می‌توان به اضافه شدن ویندوز 8.1 و پردازنده‌ی هسول Core i5 اشاره کرد.کارت شبکه‌ی بی‌سیم این امکان را برای کاربران مهیا می‌کند تا بصورت نرم‌افزاری از میان سیگنال‌های موجود، بهترین مورد ممکن را انتخاب کرده و به آن متصل شود.

همچنین بروزرسانی‌های انجام شده در برخی دیگر از سخت‌افزار داخلی عمر باتری این لپ‌تاپ هیبریدی را تا 14 ساعت افزایش داده است. لپ‌تاپ هیبریدی پاناسونیک در ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن از 1,999 دلار آغاز خواهد شد. شاید این مبلغ برای یک لپ‌تاپ هیبریدی جان سخت مبلغ اندکی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات