اپلیکیشن پیام‌رسان بلک‌بری به صورت از پیش نصب شده بر روی گوشی‌های ال‌جی قرار می‌گیرد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
اولین گوشی هوشمند ساخت ال‌جی که بصورت پیش‌فرض از پیام‌رسان BBM استفاده می‌کند، گوشی G Pro Lite خواهد بود که در اصل، نسخه ارزان‌قیمت گوشی پرچمدار G Pro می‌باشد.
تبلیغات

از آن‌جا که کمپانی کانادایی ریم (صاحب امتیاز بلک‌بری) هنوز اطلاعات بیشتری را در این مورد منتشر نکرده، بنابراین هنوز مطمئن نیستیم که کدام یک از گوشی‌های ساخت ال‌جی به این ویژگی مجهز خواهند شد.

البته ممکن است برخی از کاربران از انجام این تغییرات خشنود نشده و مایل به استفاده از BBM نباشند؛ این کاربران می‌توانند به لطف قابلیت App Disable در سیستم عامل اندروید، از پیام‌رسان‌های دیگر استفاده کنند.

BBM در مناطقی همچون خاورمیانه، آفریقا و اندونزی بسیار پرطرفدار است و روزانه میلیون‌ها کاربر برای کارهای گوناگون که عمدتا مربوط به شبکه‌های اجتماعی و چت هستند، از آن استفاده می‌کنند. گوشی G Pro Lite از یک نسخه بهینه‌سازی شده از این اپلیکیشن استفاده می‌کند و به لطف مجهز بودن این گوشی به یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، لذت کار کردن با این اپلیکیشن نیز دو چندان می‌شود.

این اقدام بلک‌بری در زمینه انتشار دست‌آوردهای خود برای پلتفرم‌های دیگر را شاید بتوان حرکتی هوشمندانه توسط کانادایی‌ها قلمداد کرد؛ چرا که باعث می‌شود تا از بخشی از فشار مشکلاتی که بر روی این کمپانی است، کاسته شود.

البته باید اذعان کرد که اپلیکیشن BBM در پلتفرم اندروید رقبای گردن کلفتی همچون WhatsApp یا Hangouts را پیش روی خود دارد و می‌بایست برای بقا، تمام تلاش خود را به کار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات