تلفن LG Gx رسما معرفی شد: صفحه نمایش 5.5 اینچ 1080p، پردازنده S600 و دوربین 13 مگاپیکسل [بروز شد]

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
صبح امروز به وقت محلی در کره‌ی جنوبی، ال‌جی از آخرین تلفن‌هوشمند خود که اخیرا شایعات زیادی درباره‌ی آن مطرح شده بود، پرده برداشت. جی‌ایکس ترکیبی از مشخصات سخت‌افزاری اپتیموس جی‌پرو به همراه قابلیت‌های نرم‌افزاری جی 2 است.
تبلیغات

LG Gx دارای یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچ از نوع IPS با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. جی‌ایکس از چیپ Snapdragon 600 چهارهسته‌ای بهره می‌برد. همچنین این تلفن‌هوشمند دارای 2 گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. دوربین پشتی آن 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 2.1 مگاپیکسل است. جی‌ایکس از یک باتری 3140 میلی‌‌آمپرساعتی قابل تعویض بهره می‌برد، ضمنا این تلفن‌هوشمند به‌همراه اندروید آبنبات‌پاستیلی به بازار عرضه خواهد شد. جی‌ایکس از شبکه‌ی 4G LTE پشتیبانی کرده و ابعاد آن 150.6 در 76.1 در 9.2 میلی‌متر و وزن آن 167 گرم است.

از امکانات نرم‌افزاری جی‌ایکس می‌توان به Smart Day اشاره کرد که اطلاعاتی از جمله‌ وضعیت آب‌و‌هوایی و قرارملاقات‌های موجود را در صفحه‌ی قفل تلفن نمایش می‌دهد. QRemote‌این امکان را به کاربران می‌دهد تا بسیاری از لوازم صوتی و تصویری و خانگی را با استفاده از تلفن‌هوشمند خود کنترل کند. همچنین کاربران این تلفن‌هوشمند می‌توانند با استفاده از ویژگی KnockOn صفحه‌ی نمایش جی‌ایکس را برای دوبار متوالی لمس کرده و با روشن کردن صفحه‌ی نمایش، اعلانیه‌های نمایش داده شده را نظاره کنند.دیگر امکانات نرم افزاری تلفن LG G2 در Gx نیز وجود دارند.

جی‌ایکس در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

ال‌جی این تلفن‌هوشمند را با قیمتی در بازه‌ی 808.35 تا 846.39 دلار به بازار عرضه خواهد کرد. البته این قیمت‌ها مربوط به کشور کره‌ جنوبی است و احتمالا نسخه جهانی این محصول با قیمت ارزان تری روانه بازار خواهد شد. ال‌جی تاریخ عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند را اوایل ماه ژانویه آتی یعنی نیمه‌ی دوم دی‌ماه به بازار عرضه خواهد کرد. جی‌ایکس دارای مشخصات مشابهی به اپتیموس جی پرو است، اما ویژگی‌هایی از پرچمدار این کمپانی کره‌ای، جی 2 برگرفته شده است که وجه تمایز آن با اپتیموس جی پرو است. برای مثال ویژگی KnockOn‌ از جی 2 برگرفته شده است.

بروزرسانی:

با عرض پوزش منبع خبر به اشتباه فرکانس 2.6 گیگاهرتز و سپس فرکانس 2.26گیگاهرتز را عنوان کرده است که هر دو اشتباه می باشد. در منبع کره‌ای اشاره ای به فرکانس پردازنده نشده است و تنها نام S600 به عنوان چیپ اصلی مطرح گشته است.‎

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات