با اپلیکیشن MomentCam عکس‌های خود را به تصاویر کارتونی تبدیل کنید

یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
با اپلیکیشن MomentCam در اندروید و iOS می‌توان عکس‌ها را به تصاویر کارتونی جالبی تبدیل کرد.
تبلیغات

اخیرا بسیاری از برنامه‌نویسان رو به سوی توسعه‌ی اپلیکیشن‌ برای تلفن‌های‌هوشمند آورده‌اند. ماه گذشته یک کمپانی چینی با نام Hightalk Software Corp اقدام به انتشار یک اپلیکیشن با نام MomentCam برای اندروید و iOS کرده است که می‌توان با استفاده از عکس‌های ثبت شده با دوربین را به تصاویر کارتونی جالبی تبدیل کرد.

هرچند این اپلیکیشن ابتدا فقط با پشتیبانی از زبان چینی در دسترس بود، اما توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن نسخه‌ی جدیدی از آن را با همین نام به زبان‌ انگلیسی منتشر کرده‌اند. MomentCam‌ در واقع یک اپلیکیشن ثبت و ویرایش تصاویر است که به سادگی امکان تبدیل تصاویر شما را به تصاویر کارتونی می‌دهد. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن علی‌رغم تبدیل تصویر شما، شباهت آن را حفظ می‌کند.

MomentCamInt2

با اجرای این اپلیکیشن، دو گزینه پیش‌روی شما قرار می‌گیرد: Create Cartoon و Portfolio. در صورتی که برای اولین بار از این اپلیکیشن استفاده کنید، باید Create Cartoon را انتخاب کنید که در این صورت می‌توانید یک تصویر کارتونی را از ابتدا بسازید. در صورت انتخاب MomentCams می‌توانید به تصاویر کارتونی قبلی دسترسی داشته باشید.

با انتخاب Create Cartoon شما به اپلیکیشن دوربین منتقل خواهید شد تا بتوانید تصویر سوژه‌ی مورد نظر را ثبت کرده و یا از تصاویر موجود یکی را برای ویرایش انتخاب کنید. این اپلیکیشن از الگوریتم پیشرفته‌ای برای شناسایی صورت سوژه در تصویر استفاده کرده و آن را در کاریکاتور مورد نظر قرار می‌دهد، سپس شما باید با استفاده از ابزار‌های موجود، تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنید. لازم‌ به‌ ذکر است که پس از ثبت تصویر شما باید جنسیت سوژه را نیز مشخص کنید.

MomentCamInt

سپس شما به صفحه‌ی ویرایش تصویر منتقل خواهید شد. نوار ابزار موجود در پایین این امکان را برای شما ممکن می‌کند تا به ابزار‌های مختلف همچون Face Edit، Designs، Create و MyTabs دسترسی پیدا کنید. با استفاده از ابزار Face Edit می‌توانید از ویژگی‌های مختلفی همچون حالت صورت، مدل مو، عینک، ابروها و ریش را تغییر دهید یا گزینه‌های جدیدی را به آن اضافه کنید. برای اعمال هریک از این حالت‌ها باید با لمس گزینه‌ی مورد نظر، آن را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از Design پوشش سوژه‌های خود را نیز تغییر دهید. با استفاده از ابزار‌های موجود در این اپلیکیشن تغییرات بسیاری را می‌توان روی تصاویر ثبت شده اعمال کرد که به مرور زمان و با آشنایی با ابزار‌ها، تصاویر کارتونی بسیار جالبی را ایجاد خواهید کرد. پس از پایان تغییرات در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید تصاویر مورد نظر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا با ذخیره‌ی آن قادر خواهید بود تا بعدا با مراجعه به بخش Portfolio به آن دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات