اکسپریا Z1s سونی با نام Amami در FCC رویت شد

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
نسخه‌ی مینی تلفن‌هوشمند اکسپریا Z1 سونی که قبلا با نام Z1s شناخته شده بود، با کسب گواهی FCC یک قدم دیگر برای عرضه به بازار نزدیک‌تر شد. نکته‌ی جالب در این مورد، تغییر نام این تلفن‌هوشمند است که با نام Amami در FCC حضور یافته است.
تبلیغات

این تلفن‌هوشمند با کد سونی D5503 و با نام Amami در FCC حاضر شده است. براساس شنیده‌ها، Amami نسخه‌ی کوچک‌تر اکسپریا Z1 است، اما کوچک بودن آن فقط در زمینه‌ی ابعاد بوده و از لحاظ کارایی هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است. انتظار می‌رود Amami نیز با استفاده از چیپ قدرتمند Snapdragon 800 و به‌همراه دوربین 20 مگاپیکسلی که در اکسپریا Z1 نیز وجود دارد، به بازار عرضه شود.

سونی نسخه‌ی مینی اکسپریا Z1 را قبلا معرفی کرده است، اما این تلفن‌هوشمند با نام اکسپریا Z1f، برای عرضه در بازار ژاپن تدارک دیده شده بود، از‌این‌رو، احتمال دارد تا تلفن‌هوشمند موجود در FCC، راهی بازار اروپا و دیگر کشورها شود.

شماره‌ی ساخت 14.2.A.0.144 و 14.2.A.0.78 این احتمال را بیش از پیش تقویت می‌کند که Amami به‌همراه اندروید 4.3 آبنبات‌پاستیلی به بازار عرضه شود. با وجود اطلاعات فوق، بازهم نمی‌توان با اطمینان در مورد نسخه‌ی مینی اکسپریا Z1 سخن گفت و باید تا زمان عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند به انتظار بنشینیم.

شاید نسخه‌ی مینی اکسپریا Z1 را با نام رمز Amami در نمایشگاه 2014 CES که اواسط دی‌ماه در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد، از نزدیک ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات