مریسا میر، مدیر عامل یاهو به‌دلیل قطع سرویس ایمیل، از کاربران این سرویس عذرخواهی کرد

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مریسا‌میر، مدیرعامل یاهو به‌دلیل مشکل ایجاد شده در دسترسی کاربران به حساب‌های کاربری ایمیل که یک درصد از کل کاربران یاهو را تحت تاثیر قرار داده بود، عذرخواهی کرد.
تبلیغات

میر این مشکل را که از دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته آغاز شده غیرقابل قبول خوانده است. این مساله در اثر یک مشکل سخت‌افزاری به وجود آمده که به‌ندرت رخ می‌دهد. براساس گفته‌های میر، تمامی کاربران هم‌اکنون می‌توانند به سرویس ایمیل خود وارد شده و از آن استفاده کنند. اما پروسه‌ی بازیابی و بازگرداندن سیستم همچنان ادامه دارد.

میر در این باره می‌گوید:

آمار آنلاین بودن سرویس‌های ما 99.99 درصد است و این حادثه یک مورد بسیار نادر به حساب می‌آید. ما بسیاری از کاربران خود را ناامید کردیم، اما می‌توانیم و باید بتوانیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

میر در پست خود روز‌های گذشته را اوقات نا‌امیدکننده‌ای برای کاربران عنوان کرد، چراکه علاوه بر سرویس ایمیل این کمپانی، فلیکر نیز مشکلاتی داشت که برخی کاربران قابلیت دسترسی به این سرویس‌ را نداشته و برخی وب‌سایت‌های کاربران با مشکلاتی روبرو شده‌اند.

مشکل یاهو در بدترین زمان ممکن رخ داده است، چرا که اخیرا AllThingsD گزارشی منتشر کرده است که براساس آن مدیران این کمپانی طی یک نامه‌ی داخلی از کارکنان خود درخواست مهاجرت به سرویس ایمیل یاهو را داشته‌اند، چرا که هم‌اکنون بسیاری از کارکنان یاهو در حال استفاده از سرویس ایمیل Outlook مایکروسافت هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات