سامسونگ، بخش دوربین و تلفن هوشمند را برای تولید محصولاتی با دوربین متمایز ادغام می‌کند

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
این روزها تفاوت سخت افزاری در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به قدری اندک شده است که تنها اعداد و ارقام است که با اندکی جابجایی خود را در قامت مدلی تازه به علاقمندان تکنولوژی تحمیل می‌کنند. اما در این بین امکانات مهمی همچون دوربین و باطری وجود دارند که می‌تواند ورق را به نفع هر شرکتی برگرداند. در همین راستا، سامسونگ می‌خواهد تا بازی را به نفع خویش تغییر دهد و با ترکیب تازه در شرکت خود، بدعتی جدید در تلفن‌های هوشمند بنا کند. با ما برای صحبت بیشتر در رابطه با اقدام تازه سامسونگ همراه باشید.
تبلیغات

گزارش تازه ET News خبر از ادغام درونی دو بخش بسیار بزرگ از سامسونگ، یعنی بخش دوربین و تلفن هوشمند و همکاری بیشتر این دو بخش برای تولید تلفن‌های هوشمندی با دوربین‌های با کیفیت‌ بسیار بهتر خبر می‌دهد. این دو بخش در واقع قطب تولیدات سامسونگی محسوب می‌شوند که سهم بسزایی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده‌اند.

غول کره‌ای نیز دلیل این اقدام را برای ایجاد تفاوت در تلفن‌های هوشمند شرکتش می‌داند که تغییر در دوربین تلفن‌های هوشمند، سبب تغییر اساسی در جایگاه سامسونگ و ایستادن بر قله بازار تلفن‌های هوشمند می‌شود. 

هنوز مشخص نیست که چه زمانی ماه عسل ادغام دو بخش اصلی سامسونگ روی شیرین خود را به غول کره‌ای نشان خواهد داد، اما تلاش‌های سامسونگ در چند مدت اخیر و تولید محصولات هیبریدی همچون دوربین-تلفن GALAXY S4 ZOOM و دوربین Galaxy Camera یا  Galaxy NX که با قیمت‌های بالا و امکانات نه چندان اغوا کننده، نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید در بازار جهانی خوش بدرخشد. به هر صورت ادغام دو بخش مهم این شرکت می‌تواند، کره‌ای‌ها را در دستیابی به جایگاهی درخشان‌تر در تولید محصولاتی قابل تمایز و درخشان‌ یاری کند.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش سونی نیز در اقدامی مشابه برای تولید تلفن هوشمند Xperia Z1، از بخش‌های مختلف شرکت کمک گرفت و به عنوان مثال دوربین این تلفن توسط بخش سایبرشات سونی طراحی شد. در واقع سونی نیز، متوجه این موضوع شده بود که برای ارائه یک محصول قدرتمند باید از تمام قوای بخش‌های مختلف شرکت بهره ببرد.

نظر شما در این باره چیست؟‌ آیا ادغام بخش دوربین و تلفن‌های هوشمند در سامسونگ، می‌تواند تولیدات آتی این شرکت را با جهشی قابل توجه همراه سازد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات