تماشا کنید: طرح مفهومی فراواقعی از iPhone Air و iPhone 6C

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
دو ویدئویی که به تازگی منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که کاربران دوست دارند گوشی‌های نسل بعدی اپل به چه شکل باشند. شکل و شمایلی که مطمئنا نه به این زودی‌ها و شاید هیچگاه به واقعیت نپیوندند!
تبلیغات

ویدئوهای زیر از Set Solution نشان می‌دهد که برداشت تئوریک آنها از آیفون ایر و آیفون 6C  ( که C در اینجا مخفف Curved (خمیده) است)، به چه شکل است!

در این ویدئو تصاویری مفهومی از دو گوشی را مشاهده می‌کنید که بسیار دلربا و جذاب هستند. مثلا آیفون ایر در این ویدئو تنها 1.5 میلیمتر ضخامت در قسمت بالا و 3 میلیمتر ضخامت در بخش پایینی دارد. وزن آن 70 گرم است و از یک نمایشگر لبه به لبه شیشه‌ای بهره می‌برد.

طرح مفهومی آیفون 6C همچون 5C در چندین رنگ متنوع نمایش داده شده ولی نمایشگر آن همچون G Flex ال‌جی از نوع خمیده است، ولی در قسمت پشت دستگاه به شکل مسطح درآمده است. همواره این قبیل ویدیوها درباره محصولات آتی شرکت‌ها در فضای مجازی منتشر شده‌اند، اما ویدئوهای Set Solution ارزش یک بار تماشا را دارند.

این ویدئوها به هیچ روی نمی‌توانند نسبتی با واقعیت داشته باشند. در واقع آنقدر فراواقعی هستند که شاید بتوانیم بگوییم هیچگاه به واقعیت نخواهند پیوست.

به هر حال آیفون‌های نسل آتی اپل باید پیشرفت‌های زیادی را نسبت به مدل‌های کنونی ارائه کنند، چرا که آن طور که از شواهد و قرائن پیدا است، کاربران انتظارات خیلی بالایی از اپل دارند!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات