مایکروسافت در تلاش برای جذب مدیر عملیاتی کوالکام به عنوان جایگزین بالمر است

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های غیر-رسمی، مایکروسافت، مدیر عملیاتی شرکت کوالکام را به لیست کاندیدهای جانشینی بالمر اضافه کرده است. به این ترتیب مولانکوف که سمت بسیار خوبی در کوالکام دارد شاید به زودی مدیر عامل مایکروسافت شود.
تبلیغات

براساس گزارش بلومبرگ، مایکروسافت استیو مولنکوف را به لیست کاندیدهای جانشینی بالمر اضافه نموده است، لیستی که گفته می‌شود نام الن مولالی، مدیرعامل فعلی شرکت فورد نیز در آن وجود دارد.

مولانکوف، حدود 44 سال سن دارد. براساس گزارش بلومبرگ، مایکروسافت از چندین ماه پیش او را زیر نظر دارد و حالا به این نتیجه رسیده که می‌تواند روی او برای مدیریت غول نرم افزاری دنیا حساب باز کند.

مدیر عملیاتی (Chief operating officer)‏ یا مدیر ارشد عملیات (COO) یکی از بالاترین سمت‌های اداری در ساختار سازمانی یک شرکت به شمار می‌رود، که مسئولیت مدیریت بر کلیه عملیات روزانه شرکت و ارائه گزارش روزانه به مدیر عامل را بر عهده دارد. توضیحات بیشتر ...

مولانوکوف به طور کامل با دنیای فناوری آشنا است و به لطف کار کردن در کوالکام، اشراف کاملی بر تولیدکنندگان سخت افزار دارد که اغلب شریک تجاری مایکروسافت نیز به شمار می‌روند. او بخش‌های مختلفی از کوالکام از جمله توسعه بازار و تجارت با شرکت‌های دیگر را بر عهده دارد. سیاست‌های توسعه تجارت کوالکام در بازارهای جدید نیز بر عهده مولانوکوق است.

از آنجایی که مایکروسافت تمرکز ویژه بر روی توسعه سهم خود در بازار تلفن‌های هوشمند داشته، بکار گیری شخصی همچون مولانوکوف می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در رشد پلتفرم موبایل مایکروسافت داشته باشد.

به هر حال انتظار می‌رود به زودی جانشین بالمر که بیش از 13 سال مدیریت مایکروسافت را برعهده داشته به زودی معرفی شود و سکان امور مایکروسافت را در اختیار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات