آیا پرچمدار بعدی ال جی، با نام LG Gx معرفی خواهد شد؟

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
با وجود این که هنوز مدت زیادی از عرضه پرچمدار مطرح امسال ال جی با نام LG G2 نمی‌گذرد،  اخبار مربوط به پرچمدار سال آینده‌ این شرکت به گوش می‌رسد. برای آشنایی با این مدل که هنوز صحت وجود آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد،‌ با ما همراه باشید.
تبلیغات

 اگر شایعات فعلی صحت داشته باشند تلفن بعدی ال‌جی از خانواده G خواهد بود. خانواده G که محصولات رده بالای این شرکت را شامل می‌شوند، تاکنون مدل‌های موفق بسیاری را با امکانات و طراحی‌های نو به بازار تلفن‌های هوشمند ارائه کرده است. این محصول که هنوز هیچ اطلاعات رسمی قابل اعتمادی از آن وجود ندارد، می‌تواند جایگزین بعدی LG G2 باشد که با وجود سخت افزار قدرتمند و طول عمر باطری خارق العاده، شاید با اقبال قابل توجهی در بازار تلفن‌های هوشمند مواجه نشد.

بر اساس شایعه منتشر شده، این محصول به صفحه نمایشی 5.5 اینچی مجهز خواهد شد. هر چند پرچمدار فعلی ال‌جی،‌ در قلب خود پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 800 دارد، اما امکان وجود Snapdragon 600 با پردازشگر چهارهسته‌ای در محصول جدید ال‌جی نیز وجود دارد. البته این موضوع با توجه به وعده ال‌جی مبنی بر استفاده از Snapdragon 800 در تمامی مدل‌های رده بالا که جزو خانواده G قرار می‌گیرند، چندان صحیح به نظر نمی‌رسد. حتی شاید این تلفن به پردازنده Snapdragon 805 تجهیز شود.

بر اساس شایعه فعلی، جدا از اینکه Gx قرار است از کدامیک از تراشه‌های کوالکوم استفاده کند، این محصول حافظه رم با گنجایش 2 گیگابایت، حافظه ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایت و باطری 3140 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

به هر صورت هنوز هیچ گونه خبر یا نشانه‌ای دال بر حضور این مدل در سبد ال‌جی  وجود ندارد. تنها باید منتظر بود و دید که آیا در آینده‌ای نزدیک تصویری از این محصول به بیرون درز خواهد کرد یا نتایج بنچمارک‌های آن در اینترنت منتشر خواهد شد یا خیر. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات