غرفه دلسا (Zyxel) در الکامپ 2013

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
مطالعه 4 دقیقه
در نمایشگاه الکامپ امسال، شرکت دلسا نماینده محصولات زایکسل در کشور نیز حضور داشت و علاوه بر معرفی محصولات زایکسل، محصولات انترپرایس HP و سیسکو را نیز به نمایش گذاشت. در ادامه گزارش تصویری زومیت از غرفه زایکسل را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

 شرکت تایوانی زایکسل یکی از برندهای برتر تولید کننده تجهیزات و ارائه خدمات شبکه است که در سال 1989 شروع به کار نموده. تجهیزات و راهکارهای پیشنهادی این شرکت به دلیل کیفیت، سهولت استفاده و دسترسی آسان در میان کاربران اینترنت در سراسر جهان دارای شهرت و اعتبار جهانی است. انواع تجهیزات و خدمات DSL ، تجهیزات دسترسی به پهنای باند و اینترنت پر سرعت، تجهیزات VoIP ، G.SHDSL، Aggregator و سایر تجهیزات شبکه مرکزی در ساختمان ها، نرم افزارها و تجهیزات امنیت شبکه و اینترنت، انواع سوییچ ها، تجهیزات WLAN ، انواع Media Converter ها ، تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات و سیستم های مدیریت مرکزی شبکه از جمله تولیدات و محصولات زایکسل هستند که سالانه به سراسر جهان صادر می شوند و مورد استفاده کاربران شبکه و اینترنت قرار می‌گیرند.

شرکت دلسا، نماینده رسمی این شرکت، رنج وسیعی از محصولات زایکسل را در نمایشگاه الکامپ 2013 به نمایش درآورد.

روترهای بی‌سیم مختلف به همراه دانگل‌های USB برای اتصال به شبکه‌های بی‌سیم که برخی از این تجهیزات از استاندارد 802.11 ac  نیز پشتیبانی می‌کنند:

در ردیف اول تصویر محصول جالبی را مشاهده می‌کنید که از طریق آن می‌توان اینترنت را بصورت زمانی و از طریق Username و Password در اختیار کاربر قرار داد. این محصول برای هتل‌ها، کافی‌نت‌ها و مکان‌های مشابه کاربرد دارد و از طریق یک چاپگر کوچک بی‌سیم که در سمت چپ تصویر نیز قابل مشاهده است، اطلاعات ورود کاربر را چاپ می‌کند. در ردیف دوم تصویر نیز مودم‌های بی‌سیم زایکسل قابل مشاهده هستند.

در تصویر پایین نیز DSLAM زایکسل قابل مشاهده است. بخش بزرگی از شبکه ADSL کشور توسط DSLAMهای ساخت زایکسل تجهیز شده‌اند:

در ردیف اول یک مجموعه فرستنده و گیرنده HDMI را مشاهده می‌کنید. از طریق این ابزار می‌توان سیگنال‌های HDMI را بصورت بی‌سیم منتقل کرد. تصور کنید که یک تلویزیون را بر روی سقف یک مکان عمومی نصب کرده‌اند و تمایل دارید سیگنال را از طریق کامپیوتری که چندین متر با تلویزیون یا ویدیو پروژکتور فاصله دارد، به نمایشگر ارسال کنید. در این حالت یا مجبورید از یک کابل HDMI چندین متری استفاده نمایید یا به کمک این ابزار سیگنال صدا و تصویر را بصورت بی‌سیم منتقل کنید. این دستگاه از پهنای باند HDMI 1.4 پشتیبانی می‌کند و این به معنای امکان انتقال تصاویر 4K یا 1080p سه بعدی است.

رک‌های استوریج یا حافظه‌های ذخیره سازی؛ در این رک‌ها، دیسک سخت جای می‌گیرد و بصورت بی‌سیم به شبکه متصل می‌شود تا از طریق ابزارهای مختلف در دسترس قرار گیرد.

در قسمت پایین صفحه، تجهیزات مربوط به راه‌اندازی شبکه از طریق برق خانگی را مشاهده می‌کنید. از طریق این دستگاه شما می‌توانید به کمک سیم کشی برق خانه، شبکه انتقال اطلاعات را نیز راه اندازی کنید. این محصول شبیه به سه راه‌های برق است با این تفاوت که یک خروجی RJ45 شبکه در اختیار شما قرار می‌دهد.

zyxel elecomp 2013 zoomit 09

دانگل‌های USB کارت شبکه بی‌سیم که در بین آن‌ها برخی، از استاندارد پرسرعت 802.11 ac نیز پشتیبانی می‌کنند:

zyxel elecomp 2013 zoomit 10

شرکت دلسا علاوه بر عرضه محصولات زایکسل، سرورهای حرفه‌ای HP را نیز وارد بازار کشور می‌کند:

تجهیزات انترپرایس CISCO:

zyxel elecomp 2013 zoomit 13

این نقشه استفاده گسترده از تجهیزات زایکسل در مناطق مختلف کشور را نشان می‌دهد:

zyxel elecomp 2013 zoomit 15

نظر شما در باره غرفه دلسا در نمایشگاه الکامپ 2013 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات