با سرویس Open Gallery گوگل، برای خود موزه‌ و نمایشگاه هنری بسازید

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر از علاقمندان به هنر هستید و بخشی از وبگردی خود را به کند و کاو در اینترنت برای پیدا کردن مطالب و آثار هنری صرف می‌کنید، گوگل می‌خواهد با راه اندازی سرویس Open Gallery، شما را وارد دنیای هنر کند. با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با سرویس جدید گوگل صحبت کنیم.
تبلیغات

 سرویس جدید گوگل با نام Open Gallery در روز سه شنبه و با قول ایجاد فضایی رایگان برای ساخت گالری و نمایشگاه هنری آنلاین برای موزه‌ها و هنرمندان، معرفی شد. این سرویس در حال حاضر تنها با دعوت‌نامه قابل دسترسی است، اما گوگل قول داده تا در آینده‌ای نزدیک درهای خود را به سوی تمامی هنرمندان باز کند.

سرویس Open Gallery مانند یک شهر هنری است که در سرتاسر آن موزه‌ها و نمایشگاه‌هایی قرار دارد که با سفر به درون هر یک، می‌توانید با آثار هنرمندان و توضیحاتی که در رابطه با آن‌ها وجود دارد آشنا شوید. در واقع این سرویس یک نمایشگاه مجازی با امکان قرار دادن آثار هنریتان در فضای مجازی پدید می‌آورد. همچنین موزه‌هایی نیز که وبسایت ندارند، می‌توانند با ابزار رایگان ساخت گالری در این سرویس، یک موزه هنری مجازی برای خود تاسیس کنند. 

همچنین وبسایت‌ها نیز می‌توانند از سرویس گالری در صفحه‌هایشان استفاده کنند. در حال حاضر بعضی از وبسایت‌های متعلق به اعضای فعلی این سرویس، گالری‌های خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند. 

گوگل همچنین این امکان را به وجود آورده است تا فعالان عرصه هنر، برای ثبت نام در نسخه محدود فعلی Open Gallery در خواست خود را ارائه کنند. البته هنوز صحبتی از سقف پذیرفته شدگان به میان نیامده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات