سامسونگ اعلام کرد: فروش 10 میلیون دستگاه گلکسی نوت 3 در عرض دو ماه پس از عرضه

سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
شاید هیچ‌کس در زمان عرضه‌ی اولین نسل از گلکسی نوت، آینده‌‌ی روشنی را برای آن ترسیم نمی‌کرد. سامسونگ با پایه‌گذاری کلاس جدیدی در ابزار‌های قابل حمل، مفهوم جدیدی را وارد دنیای فناوری کرد که نشان از شم بالای این کمپانی در شناخت نیاز‌های بازار دارد. مطمئنا فروش سومین نسل این فبلت گواهی بر نگرش صحیح سامسونگ در قبال محصول خود است.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای سامسونگ آمار و ارقام فروش جهانی گلکسی نوت 3 را اعلام کرد. سامسونگ اعلام کرد که با گذشت دو ماه از عرضه‌ی جهانی گلکسی نوت 3، موفق به فروش 10 میلیون دستگاه از آن شده است. این آمار توانایی بالای سامسونگ در تولید این فبلت را نیز نشان می‌دهد که براساس آن توانسته این فبلت را در اختیار فروشندگان و همچنین اپراتور‌های تلفن‌همراه قرار دهد.

گلکسی‌نوت 3 لقب پرفروش‌ترین نوت سامسونگ را به خود اختصاص داده است. پیش‌ از این، اولین نسل از گلکسی نوت توانسته بود تا در عرض 9 ماه به این میزان از فروش دست یابد، گلکسی نوت 2 نیز پس از 4 ماه به میزان 10 میلیون دستگاه به فروش رفته بود.

فبلت سامسونگ فروش بالایی را در کشور‌های آسیایی از آن خود کرده است، کشور چین بالاترین میزان فروش را در اختیار گرفته که می‌توان دلیل آن را قابلیت قلم S-Pen در شناسایی دست‌خط در زبان چینی عنوان کرد که استفاده از این فبلت را بسیار سهل و آسان کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات