تبلت 20 اینچی 4K پاناسونیک با قیمت 6,000 دلار عرضه می‌شود

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
پاناسونیک یک تبلیت غول‌پیکر ویندوزی با قیمت ۶ هزار دلار رونمایی کرده است.
تبلیغات

تبلت 20 اینچی پاناسونیک که نسخه کامل ویندوز 8 بر روی آن نصب شده بود، را به خاطر دارید؟ این تبلت که برای اولین بار در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد، به لطف ابعاد بزرگ و رزولوشن فوق العاده بالای صفحه نمایش آن، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کرد. حال به نظر می‌رسد که پاناسونیک تولید انبوه آن را آغاز نموده و قصد دارد از ابتدای سال آینده میلادی این تبلت را با قیمت 6 هزار دلار به فروش برساند.

تبلت 20 اینچی پاناسونیک از CPU اینتل Core i5 اینتل سری U بهره می‌برد و از این رو قادر به اجرای نسخه کامل ویندوز 8.1 مایکروسافت است. صفحه نمایش 20 اینچی آن دارای رزولوشن 3840 در 2560 پیکسل است و از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برد.

مشخصات سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ 20 اینچی باعث شده تا طول عمر باتری این محصول به 2 ساعت کاهش یابد.

تبلت غول پیکر پاناسونیک 2.4 کیلوگرم وزن و 12.5 میلی متر ضخامت دارد. پاناسونیک با عرضه این تبلت طراحان حرفه‌ای، پزشکان، حرفه‌ای‌های عکاسی و کاربران خاص را هدف قرار داده است و از آنجایی که سیستم عامل این تبلت، ویندوز 8.1 است، کلیه نرم افزارهای حال حاضر ویندوز برروی آن نصب می‌شوند.

این دستگاه از بلوتوث 4، درگاه USB 3.0، داک کانکتور و دوربین جلو با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل برای تماس ویدیویی برخوردار است.

از آنجایی که این تبلت برای کاربران تجاری و اهل کسب و کار طراحی شده، دارای مقاومت بالایی است و براساس ادعای پاناسونیک اگر از ارتفاع 12 اینچ به زمین برخورد کند هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات