توسعه‌دهندگان اندروید می‌توانند بصورت رایگان از ابزار‌های ال‌جی برای آزمایش اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
این روزها کاربران تلفن‌های هوشمند علاوه بر قدرت سخت‌افزاری و زیبایی محصولات موجود در بازار، پشتیبانی نرم‌افزاری و همچنین تنوع اپلیکیشن‌های موجود را برای محصول منتخب خود در نظر می‌گیرند. از این‌رو کمپانی‌های بزرگ در امر تولید ابزار‌های دیجیتال، محصولات خود را از جنبه‌های مختلفی تقویت کرده و راهی بازار می‌کنند. ال‌جی نیز با احساس کمبود موجود در این زمینه، کنفرانسی را با حضور توسعه‌دهندگان اندروید برگزار نموده و پرده از SDK خود برداشت.
تبلیغات

ال‌جی به ضرورت همخوانی اپلیکیشن‌های اندروید با محصولات سخت‌افزاری و API‌های موجود برای گوشی‌های خود پی برده است. از این‌رو این کمپانی نیز همچون سامسونگ، کنفرانسی را برای معرفی SDK QRemote در شهر سانفرانسیسکو برگزار کرد. براساس اخبار منتشر شده توسط ال‌جی، LG QRemote SDK شامل مستندات، کتابخانه‌ها و نمونه‌ کدهای مورد نیاز برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌‌هایی است که توسعه‌دهندگان را قادر به ایجاد اپلیکیشن‌هایی برای کنترل تلویزیون‌ها، ست‌تاپ باکس، سیستم‌های تهوبه هوا و سیستم‌های صوتی می‌کند. همچنین این SDK امکان توسعه اپلیکیشن‌هایی را به توسعه‌دهندگان می‌دهد که در آن از حس‌گر مادون قرمز استفاده شده است.

برنامه‌نویسان علاقمند برای شرکت در این پروژه باید در سایت مربوطه ثبت‌نام نمایند و پس از آن قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های خود را با استفاده از ابزار‌های تولید شده توسط ال‌جی که از جمله‌ی آن می‌توان به ال‌جی جی2 اشاره کرد، آزمایش کنند. در پایان مهلت سی‌روزه آزمایش، تولیدکنندگان نرم افزار باید تلفن‌هوشمند مورد نظر را بازگردانند و تنها هزینه موردنیاز، هزینه ارسال تلفن به مقر ال جی است.

این یکی از هوشمندانه‌ترین حرکات و سیاست های ال‌جی است که در جهت سرعت بخشیدن به استفاده از فناوری فرستنده اینفرارد و کنترل لوازم خانگی، صوتی و تصویر و غیره توسط تلفن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات