عصر سایبرگ فرا می رسد: مردی با رایانه‌ای جاسازی شده در دست

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
بله عصر سایبرگ (Cyborg) فرا رسیده است. این یک تلاش فوق پیشرفته نظامی و فوق سری برای ساخت ابرسربازان نیست، بلکه عملی شجاعانه از یک دوستدار فناوری است که با استخدام یک جراح، دست خود را برش داده و رایانه‌ای را درون آن جاسازی کرده است. کل عمل جراحی نیز بدون استفاده از بیهوشی انجام شده است.
تبلیغات

هم اکنون آقای Tim Cannon اولین رایانه-مرد جهان به شمار می‌رود. رایانه‌ای که آقای Cannon در دست خود، یا بهتر است بگوییم در بازوی خود دارد، Circadia 1.0 نام دارد. این رایانه توسط خود آقای Cannon توسعه داده شده است. این رایانه شامل حسگرهای بیومتریکی است که می‌توانند میزان آسیب وارده در اثر حضور این رایانه در بدن آقای Cannon را به او گزارش دهند.

داده‌های این رایانه به راحتی و به صورت بیسیم به هر ابزار اندرویدی قابل انتقال است و البته نحوه‌ی شارژ شدن آن نیز به صورت بیسیم است.

در آینده آقای Cannon قادر خواهد بود تا رایانه زیرپوستی (هر چند چندان هم زیر پوستی به نظر نمی‌آید) خود برای اتصال به گوشی هوشمند یا خانه خود استفاده کند. حاصل این ازدواج گوشت-حسگر در آینده‌ای نزدیک به احتمال زیاد ورود انسان به اینترنت اشیاء خواهد بود، چیزی که حتی امروز فکر کردن به آن نیز قدری وحشتناک است.در زیر می‌توانید ویدیویی از آقای Cannon را مشاهده کنید.

آیا شما حاضر به انجام چنین عملی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات