نسل جدید Fonepad 7 ایسوس با گارانتی آوات وارد ایران شد

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
مطالعه 3 دقیقه
شرکت آوات اعلام کرد که نسل جدید تبلت فون پد 7 اینچی ایسوس را وارد بازار کشور کرده است. نسل اول تبلت 7 اینچی Fonepad که در نمایشگاه MWC 2013 بارسلون رونمایی شد به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گرفت. مهمترین دلیل محبوبیت فون‌پد نسبت به دیگر تبلت‌های 7 اینچی اندرویدی، امکان برقراری تماس تلفنی با آن است. حالا ایسوس نسخه به روز شده این تبلت را با نام Fonepad 7 معرفی کرده که مانند نسخه قبلی تمامی قابلیت های یک تلفن همراه را داراست و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ارتقا یافته است.
تبلیغات

Fonepad 7 که در واقع ترکیبی از یک تبلت و گوشی هوشمند است با قابلیت HSPA+ 3G، سرعت دانلود شما را در وب تا 42 مگابیت در ثانیه افزایش می دهد.

نسل جدید فون پد ایسوس که با گارانتی آوات روانه بازار ایران شده است، به پردازنده دو هسته ای 1.6 گیگاهرتزی Z2560 اتم اینتل مجهز شده که با پشتیبانی از فناوری Hyper-Threading کارایی مناسبی را در مولتی تسکینگ سیستم عامل اندروید 4.2 ارایه می دهد.

صفحه نمایش 7 اینچی این تبلت از نوع IPS و از رزولوشن 800 در 1280 پیکسل برخوردار است که این نمایشگر هم زاویه دید وسیعی دارد و هم در نور زیاد از وضوح کم نمی شود. از سوی دیگر ایسوس دو اسپیکر در جلوی این تبلت قرار داده که به همراه فناوری SonicMaster صدایی فوق العاده ای را به شما ارایه خواهد داد.

Fonepad 7 که از طراحی خوب برخوردار بوده، حدود 10.5 میلی متر ضخامت و 340 گرم وزن دارد. ایسوس روی سطح صفحه نمایش این تبلت یک پوشش مقاوم به کار برده تا از اثر انگشت و لک روی نمایشگر جلوگیری کند. کاربران با استفاده از قابلیت بی سیم Miracast در این تبلت که با HDTV سازگاری کامل دارد می توانند ویدیوهای خود را روی صفحه نمایش بزرگ تر مشاهده کنند. این تبلت دارای دوربین 1.2 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در عقب است که این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD و 100 عکس متوالی را دارد.

ایسوس ادعا می‌کند که باتری 3950 میلی آمپرساعتی این تبلت می تواند 35 روز در حالت Standby شارژ نگه دارد. همچنین این باتری تا 28 ساعت مکالمه 3G و 10 ساعت پخش ویدیو را برای شما میسر می کند.

علاوه بر این، 3G و HSPA+ داخلی این تبلت، با سرعت دانلود 42 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 5.76 مگابیت در ثانیه شما را همیشه به اینترنت متصل نگه می دارد. Fonepad 7 با تمامی باندهای تلفن همراه GSM و WCDMA سازگاری دارد. همچنین میکروفون این تبلت برای مکالمه صوتی دارای کاهش نویز و سر و صداست که باعث می شود مکالمه تلفنی مطمئنی را با این دستگاه تجربه کنید.

گفتنی است، Fonepad 7 در مدل های 8، 16 و 32 گیگابایتی به بازار عرضه می شود و شما می توانید با استفاده از اسلات کارت حافظه microSDHC فضای ذخیره سازی اطلاعات خود را افزایش دهید. همچنین ایسوس برای این دستگاه 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین مادام العمر در Asus WebStorage قرار داده که می توانید در آن حتی اطلاعات برنامه های آفیس مایکروسافت را همه جا به همراه داشته باشید.

نرم افزار SuperNote ایسوس نیز در این تبلت به شما این امکان را می دهد که نوشته ها، عکس ها، فیلم ها، و یادداشت های صوتی را تبدیل به یادداشت های چندرسانه ای کنید. کاربران همچنین می توانند با نرم افزار Floating App شش برنامه را به صورت همزمان روی صفحه تبلت خود اجرا کنند.

با توجه به جستجویی که در بازار داشتیم قیمت فون‌پد 7  با گارانتی آوات حدود 695 هزار تومان تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات