گلکسی گرند لایت در کنفرانس موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید، سامسونگ اخیرا گلکسی گرند 2 را معرفی کرده است، شاید جالب باشید تا بدانید که نسخه‌ی دیگری از گلکسی گرند با نام گلکسی‌گرند لایت (GT-I9060) به بازار عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند در بهمن ماه سال جاری، در کنفرانس تلفن‌همراه بارسلونا معرفی خواهد شد.
تبلیغات

مشخصات گلکسی گرند لایت، آن را بین دو تلفن گلکسی گرند 1 و 2 قرار خواهد داد. گلکسی‌گرند لایت از صفحه‌ی نمایش 5 اینچی WVGA، پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی چهارهسته‌ای، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اسلات میکرو SD و باتری 2100 میلی آمپری بهره خواهد برد.

وجه تمایز گلکسی گرند لایت در دوربین و نسخه‌ی اندروید مورد استفاده است. انتظار می‌رود تا سامسونگ یک دوربین 5 گاپیکسلی در عقب و یک دوربین استاندارد VGA را در جلو داشته باشد. همچنین براساس اخبار واصله، این تلفن به‌همراه اندروید 4.2 عرضه خواهد شد، اما شاید تا زمان عرضه‌ی آن، نسخه‌ی اندروید آن به 4.3 ارتقا یابد. مطمئنا این نسخه از گلکسی گرند نیز از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد، چراکه تلفن‌های هشمند دو سیم‌کارته محبوبیت خوبی را در کشورهایی همچون هند و چین دارد. اما باز هم نمی‌توان در این مورد با قطعیت اظهار نظر کرد.

گلکسی گرند لایت در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز روشن از هفته‌ی پنجم سال آتی میلادی که مصادف با میانه‌های بهمن ماه می‌شود، به بازار عرضه خواهد شد.چرا سامسونگ اقدام به تولید گلکسی گرند لایت کرده است؟ گویا سیاست‌های سامسونگ براین امر استوار است که در تلفن‌های هوشمند میان‌رده چندین نسخه از یک مدل به بازار عرضه شود. شاید این تصمیم کمی نامتعارف به‌نظر برسد، اما مطمئنا سردمداران سامسونگ دلایل متقاعد کننده‌ای برای این امر دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات