نوکیا در حال طراحی و تولید یک تلفن‌ هوشمند ویندوزی دو سیم‌کارته است

پنج‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
گویا تجربه‌ی موفق لومیا 520 در بازار‌های در حال توسعه به مذاق نوکیا خوش آمده است، چراکه براساس شایعات منتشر شده، کمپانی فنلاندی که اکنون زیر پرچم ردموندی‌ها فعالیت می‌کند، در حال طراحی و تولید یک تلفن هوشمندی ویندوزی است تا نوار موفقیت‌های خود در بازار‌های بالقوه را ادامه دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا این اخبار را بررسی کنیم.
تبلیغات

مطمئنا نمی‌توان منکر محبوبیت تلفن‌های همراه دو سیم‌کارته در کشورهای در حال توسعه شد. تلفن‌های همراه دوسیم‌کارته قابلیت‌های فراوانی دارند که از جمله‌‌ی مهم‌ترین آن استفاده از دو سیم‌کارت بصورت آنی بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی است. مخصوصا این ویژگی زمانی بسیار کاربردی است که مکالمه بین اپراتور‌ها بسیار پر هزینه باشد.

Nokia planning a dual-SIM version of Windows Phone Blue-powered Moneypenny.— @evleaks (@evleaks) November 27, 2013

براساس آخرین اخبار که توسط EVLeaks@ منتشر شده است، نوکیا با درک این موضوع در حال طراحی و تولید یک تلفن‌همراه دو سیم‌کارته است. این افشا کننده‌ی مطرح نام این تلفن‌همراه را Moneypenny عنوان کرده و زمان معرفی آن را در چند هفته‌ی آتی اعلام کرده است. همچنین تلفن‌همراه ویندوزی دو سیم‌کارته‌ی نوکیا به‌همراه آخرین بسته‌ی بروزرسانی ویندوز یعنی GDR3 عرضه خواهد شد. مطمئنا این تلفن بازار‌های کشور‌هایی همچون هندوستان را مورد هدف قرار داده است و آمریکا و اروپای غربی را نمی‌توان جزو بازار‌های هدف به‌حساب آورد.

از مدت‌های پیش انتظار تولید چنین گوشی از سوی نوکیا می‌رفت، چراکه نوکیا تجربه‌ی موفقی را در این بازار‌ها توسط لومیا 520 کسب کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات