کتی کوریک با ترک ABC به یاهو پیوست

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
دیروز یاهو اعلام کرد گوینده‌ی توانمند شبکه‌ی ABC، کتی‌کوریک با ترک این کانال تلویزیونی، راهی کمپانی بزرگ دره سیلیکون خواهد شد. این خبر ابتدا روز جمعه توسط The Hollywood Reporter گزارش شده بود و نشان‌دهنده‌ی ادامه‌ی تلاش‌های مریسا‌میر در جهت ارائه‌ی سرویس‌ ویدئو‌های خبری است که کمپانی یاهو روی آن‌ها تمرکز کرده است.
تبلیغات

میر در مورد پیوستن کوریک به یاهو چنین گفت:

تجربیات ارزشمند کتی، کنجکاوی ذاتی و همچنین کاریزمای موجود در شخصیت وی، کتی را تبدیل به‌یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت اخبار و شبکه‌ی یاهو کرده است. انرژی بی‌نظیر کتی و همچنین ادراک بالای وی باعث شده است تا کتی قادر به برقراری ارتباط با تمامی مخاطبان خود در اقصی نقاط جهان باشد. مرور اخبار روزانه یکی از عادات کاربران ما است، از‌این‌رو کتی به‌همراه تیمی از متبحرترین افراد در زمینه ی اخبار، کار جدیدی را در زمینه‌ی خبررسانی دیجیتال انجام خواهند داد.

کوریک کار خود را به‌عنوان یکی از مجریان کمکی در برنامه‌ی Today کانال NBC آغاز کرد و سپس به‌عنوان اولین مجری زن، اجرای برنامه‌ی Evenening News‌ در کانال CBS را به عهده گرفت. از آخرین تجربیات کاری وی می‌توان به اجرای یک برنامه‌ی ترکیبی اشاره کرد که با نام Katie در کانال ABC روی آنتن می‌رفت. وی برنامه ی خود را پس از پیوستن به یاهو ادامه خواهد داد.

کوریک احساسات خود را چنین بیان کرد:

پیوستن به یک کمپانی بزرگ که محتوای دیجیتال را با فناوری پیوند داده است، بسیار لذت‌بخش است. من اقدامات مریسا‌میر و تیم تحت رهبری وی را برای ترکیب اخبار، سرگرمی، اطلاعات را به سرویس‌های مختلف یاهو را ارزشمند و قابل تقدیر می‌دانم. پیوستن به یاهو به معنای شانس بالا برای برقراری ارتباط با مردمی است که در سراسر جهان اخبار روز را دنبال می‌کنند.

مریسا‌میر پس از پیوستن به یاهو در سال 2012 و اعمال سیاست‌های خود منجر به ایجاد پیشرفت‌های خوبی در یاهو شده ست، بطوریکه درآمدهای یاهو نیز افزایش یافته است. قیمت سهام یاهو نیز در این مدت شهد افزایش چشم‌گیری بوده است. اما درآمدهای تبلیغاتی این کمپانی بزرگ افزایش زیادی نداشته است. میر با تمرکز بر سرویس‌های خبری ویدئویی سعی در افزایش درآمدهای تبلیغاتی از این راه دارد.

استخدام کوریک را می‌توان در ادامه ی استخدام بزرگان دنیای اخبار و رسانه عنوان کرد، چراکه قبل از پیوستن کوریک به یاهو، دیوید پوگو نیز از نیویورک‌تایمز جذب یاهو شده بود. مگان‌لیبرمن، قایم‌مقام سردبیر مجله‌ی تایمز نیز به استخدام یاهو درآمده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات