کودک خردسال آمریکایی مبتلا به سرطان بالاخره به آرزوی خود رسید و «بتمن» شد

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته هزاران نفر در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا جمع شدند تا برآورده شدن آرزوی کودک پنج ساله مبتلا به سرطان که همانا نجات دادن شهر گاتهام بود را شاهد باشند. خواندن این داستان اشک بر چشمان هر انسان فرهیخته‌ای جاری می‌سازد؛ داستانی که نقش اصلی آن یعنی بتمن، به کودکی خردسال سپرده می‌شود که خود، پنجه در پنجه مشغول پیکار با دیو سرطان است.
تبلیغات

این کودک که به طور اختصاری «Miles» نامیده می‌شود، از آغاز دومین بهار زندگی خود در حال مبارزه با سرطانی است که در جای جای بدن نحیف او ریشه دوانده. اما، تنها آرزویی که او در سر دارد همانند آرزوهایی است که هر کودک پنج ساله دیگر در تلاش برای محقق کردن آن‌ها هستند؛ تبدیل شدن به قهرمان افسانه‌ای فیلم‌های تخیلی.

c679f5a2-bf57-4699-a08a-c6b5ec472422 batkid

سازمان Make-A-Wish که عبارت یک آرزو کن، ترجمه فارسی آن است، طی یک برنامه از پیش تعیین شده از اهالی شهر سان فرانسیسکو دعوت کرد تا این شهر را برای چند ساعت به شهر گاتهام، شهر افسانه‌ای آخرین فیلم بتمن، البته با کمک سران این شهر تبدیل کنند.

3022058-inline-750-batkid-09

مایلز کوچک در این برنامه سوار بر خودروی مخصوص بتمن که یک لامبورگینی ویژه است، شد و با کمک پلیس سانفرانسیسکو نیز چندین انفجار کوچک، همانند صحنه‌های فیلم اصلی، صورت گرفت که باعث بر انگیخته شدن هیجان حضار شد.

نکته جالب در مورد این اتفاق این است که «باراک اوباما»، رئیس جمهور آمریکا نیز طی یک پیام ویدیویی کوتاه که در سرویس ویدیویی  Vine توئیتر منتشر شد به مایلز گفت:

آفرین مایلز! گاتهام را نجات بده.
Batkid Running a l

اگر شما نیز همچون ما تحت تاثیر این داستان قرار گرفته‌اید، از شما تقاضا داریم برای سلامتی این کودک و نیز تمامی کودکان بیمار از صمیم قلب دعا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات