آگهی خنده دار نوکیا: اگر تلفن لومیا 1020 ندارید بهتر است ورزش های رزمی را آغاز کنید!

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی‌های بزرگ فعال در عرصه‌ی فناوری، مخصوصا تولیدکنندگان تلفن‌های همراه در تبلیغات تلویزیونی خود، علاوه بر معرفی ویژگی‌های محصولات خود، به‌صورت ضمنی با اشاره به نقاط ضعف محصولات رقبا، آن‌ها را به استهزا می‌گیرند. نوکیا نیز در آخرین آگهی تلویزیونی خود، چنین کاری کرده است.
تبلیغات

نوکیا در امارات متحده‌ی عربی، آگهی تلویزیونی جدید خود را منتشر کرده که روی ویژگی‌های دوربین لومیا 1020 تمرکز کرده است . براساس این آگهی تلویزیونی، در صورتی که لومیا 1020 نداشته باشید، در صورت استفاده از دوربین سایر تلفن‌های همراه، باید از مهارت‌های خوبی در زمینه‌ی ورزش‌های رزمی برخوردار باشید تا بتوانید یک عکس با کیفیت مناسب ثبت کنید.

لومیا 1020 نوکیا دارای لرزش گیر اپتیکال است که باعث بهبود تصویر برداری در شرایط مختلف می‌شود. لرزش گیر اپتیکال نه تنها بازده تصویر برداری در نور کم را افزایش می دهد بلکه تاثیر منفی لرزش دست در فیلم برداری را نیز به شدت کاهش می‌دهد و موجب ذخیره فیلم‌های روان و قابل قبولی می گردد.

حال نوکیا در این تیزر ویدیویی قصد دارد نشان دهد که اگر بخواهید تجربه مشابه دوربین لومیا 1020 را در تلفن‌های رایج بازار تجربه کنید، باید یک ورزشکار رزمی باشید و قادر باشد در هنگام عکس برداری بدون لرزش دست عکس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات