بالاخره اندروید 4.4 کیت‌کت برای نکسوس 4 ارائه شد

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
اگر کاربر نکسوس 4 هستید، احتمالا به خاطر عدم دریافت بسته بروزرسانی به اندروید 4.4 از گوگل دلخور هستید. به شما مژده می‌دهیم که انتظارتان به پایان رسیده و می‌توانید اندروید 4.4 خام را روی دستگاه خود تجربه نمایید.
تبلیغات

دستگاه‌های نکسوس همیشه به خاطر دریافت سریع نسخه‌های بروزرسانی اندروید مورد تحسین کاربران بوده‌اند. چند دستگاه اخیر نکسوس همواره به سرعت نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت نموده‌اند. تا کنون هیچ‌یک از دستگاه‌های اندرویدی زودتر از نکسوس‌ها بروزرسانی نشده‌ بودند، اما اخیرا پس از ارائه اندروید کیت‌کت موتورولا Moto X نسخه Verizon زودتر از نکسوس 4 این بسته بروزرسانی را دریافت کرد.

بالاخره امروز بروزرسانی OTA به اندروید جدید، برای نکسوس 4 گوگل و ال‌جی رسید. کاربران این گوشی حالا می‌توانند طعم شکلاتی و شیرین کیت‌‌کت را روی دستگاه خود تجربه کنند. پس از دریافت این بروزرسانی، تمام قابلیت‌های کیت‌کت مثل شماره‌گیر بهبودیافته، عملکرد سریع‌تر، نوارهای وضعیت و ناوبری شفاف و بسیاری موارد دیگر بهره‌مند خواهید شد.

اگر تا کنون این بروزرسانی را برای دستگاه خود دریافت نکرده‌اید به منوی Settings رفته و گزینه Check for updates را انتخاب نمایید. اگر اتفاقی نیفتاد کمی صبور باشید و دکمه پاک کردن اطلاعات برای Google Services Framework را فشار ندهید. فقط صبور باشید تا بسته بروزرسانی خود را دریافت نمایید.

در صورتی که نکسوس 4 دارید و این بسته را دریافت نموده‌اید، در بخش نظرات تجربه خود را با ما و زومیتی‌های عزیز در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات