اپل در حال آزمایش آیفون 6 با صفحه نمایش 4.9 اینچ و جایگزین آیفون 5c است

پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
تا قبل از معرفی و روانه بازار شدن آیفون 5s، شایعات متفاوتی از تغییر اندازه صفحه نمایش در آیفون جدید شنیده می‌شد. شایعاتی که در نهایت رنگ باختند و اپل با انتخاب همان صفحه نمایش چهار اینچی، به بازار داغ آن‌ها پایان داد. اما آیا این بار، شایعات صفحه نمایش بزرگ‌تر برای آیفون نسل جدید رنگ و بوی حقیقت خواهد گرفت؟ با ما همراه باشید تا برای شما از منابع جدیدی که از آیفون جدید صحبت کرده‌اند،‌ سخن بگوییم.
تبلیغات

هنوز مشخص نیست که اپل چه روز یا حتی چه ماهی را برای ورود نسل جدید تلفن‌های هوشمند محبوبش، انتخاب کرده است. بعضی از شایعات از بهار سال میلادی آینده و بعضی دیگر نیز به پاییز سال آینده اشاره دارند. پیش از این خبرگزاری‌های مطرحی همچون وال استریت ژورنال گزارش کرده بودند که اپل در حال آزمایش آیفون جدید در سه سایز متفاوت است. امروز نیز خبرهایی از منابع خبری مختلف در رابطه با تغییر اندازه صفحه نمایش آیفون نسل بعدی به اندازه 4.9 اینچ شنیده می‌شود. 

 در طرف دیگر شایعاتی نیز از اینکه آیفون 5c‌ که حتی تولید آن در کارخانه فاکس‌کان نیز متوقف شده،‌ با صفحه نمایشی بزرگ‌تر قرار است به میادین باز گردد. صفحه نمایش 4.5 اینچی و حتی شاید همان 4.9 اینچی که در آیفون 6 شایعه شده، احتمالا برای جایگزین آیفون 5c نیز در نظر گرفته خواهد شد. بر اساس نوشته وبسایت چینی C Tech‌ اپل در حال آزمایش این صفحه نمایش‌ها است.

نظر شما چیست؟‌  آیا بالاخره تعدد منابع خبری که از بزرگ‌تر شدن آیفون‌های نسل بعدی خبر می‌دهند،‌ می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای بزرگ تر شدن آیفون‌های نسل بعدی باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات