تهدید نینتندو به بمب‌گذاری توسط مردی ژاپنی!

پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
فردی در ژاپن، دو تن از اعضای بلندپایه نینتندو را مورد تهدید قرار داده است. وی به آن‌ها گفته که قصد دارد با بمب به زندگی‌شان پایان دهد!
تبلیغات

هنوز کسی نمی‌داند که چرا این مرد ۲۵ ساله چنین قصدی داشته است. بنا به گزارش یک آژانس خبری محلی، این فرد چندین نامه تهدیدآمیز به کارمندان نینتندو نوشته و در آن به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها دیر یا زود کشته خواهند شد. وی در ادامه نامه خود گفته است که به‌زودی بمب‌هایی را در مقر نینتندو کار خواهد گذاشت تا این ساختمان را منفجر کند و شرکت ورشکسته شود.

امروز این مرد بازداشت شد و در بازجویی‌های انجام شده، فرستادن نامه‌های تهدیدآمیز را تأیید کرد. بسیاری از کاربران نینتندو از روندی که این کمپانی در پیش گرفته ناراضی هستند. شاید این مرد ژاپنی هم یکی از همان ناراضیان باشد و مثلا به خاطر طراحی ضعیف نسخه جدید بازی Pokemon از این شرکت عصبانی بوده، یا شاید هم دلیل خشمش عدم ارائه ویژگی‌های عالی نسخه‌های جدید PS4 و Xbox One در کنسول اخیر نینتندو، یعنی Wii U بوده است!

به هر حال هنوز دلیل واقعی این تهدیدات مشخص نیست، ولی اگر حدس ما درست باشد و سایر کاربران نینتندو هم تا این حد خشمگین باشند، این کمپانی پیش از آن که به رقابت با سونی و مایکروسافت بیاندیشد، باید به فکر تمهیدات امنیتی جدید برای کارمندانش باشد!!!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات