عرضه‌ی اولین فیلم سه‌بعدی 360 درجه برای آکیولس ریفت

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
آکیولس ریفت یک هدست واقعیت مجازی است که توسط شرکت نوپای آکیولس تولید شده است. این هدست قابلیت پخش ویدئوهای سه‌بعدی و بسیاری از کاربردها را در زمینه‌ی واقعی مجازی دارا است که از زمان عرضه‌ی آن، بسیاری از این کاربردها مورد کنکاش واقع شده‌اند.
تبلیغات

از جمله کاربردهای این هدست را می‌توان در اتصال به کنسول‌های بازی برای انجام بازی‌ها، کنترل ربات‌های پرنده، اتصال به دستگاه‌های اندرویدی اشاره کرد که فقط دارندگان این هدست قادر به استفاده از آن‌ها بوده‌اند. در جدیدترین اقدام، به‌نظر می‌رسد Condition One یک فیلم اختصاصی برای آکیولس ریفت تهیه کرده است.

OculusInside

کاندیشن وان، یک گروه فعال در زمینه‌ی تولید ویدئوهای 360 درجه است که آخرین تولید خود را اختصاصا برای آکیولس‌ ریفت ارائه نموده است. فیلم تولید شده یک مستند 20 تا 30 دقیقه‌ای است که به داشته‌ها و قابلیت‌های واقعیت مجازی و همچنین دستاورد‌های آن پرداخته است. همچنین این فیلم‌ بخش‌هایی از شبیه‌سازی انجام شده که برای تربیت مبارزان در وزارت دفاع و بخش‌هایی از ویدئوهای تحقیقاتی ساخته شده در آزمایشگاه‌های دانشگاه استنفورد را در بردارد.

این ویدئوی 360 درجه‌ی سه‌بعدی، فیلمی است که بسیاری از کاربران آکیولس ریفت از دیدن آن لذت خواهند برد. برای لذت بردن از این ویدئو باید یکی از هدست‌های آکیولس ریفت را در اختیار داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات