اینفوگرافیک: ال‌جی از عادات ناپسند ما در استفاده از تلفن هوشمند پرده برمی‌دارد!

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
همه ما عادات نادرستی در استفاده از تلفن هوشمند خود داریم که گاهی اوقات باعث شرمندگی ما می‌شوند. مثلا برای خودداری از ارتباط با دیگران تظاهر می‌کنیم که مشغول انجام کاری بر روی تلفن هستیم، یا در مکان‌های عمومی با صدای بلند با تلفن خود صحبت می‌کنیم. ال‌جی بدترین عادات آمریکایی‌ها در استفاده از تلفن هوشمند را در قالب یک اینفوگرافی به نمایش گذاشته است. همراه ما باشید.
تبلیغات

ال‌جی پیش از طراحی پرچم‌دار جدید خود، یعنی G2 از یک کمپانی پژوهشی به نام Kelton خواست تا در بین ۱۱۵۲ فرد بالغ در ایالات متحده یک نظرسنجی را برپا کند. هدف این کمپانی کره‌ای این بود که از این طریق بتواند گوشی خود را منطبق با نیاز کاربران ارائه کند. در راستای نتایج همین پژوهش بود که ال‌جی تصمیم گرفت برای اولین بار جای دکمه‌ها را عوض کرده و آنها را به پشت دستگاه انتقال دهد. در خلال این پژوهش آمار و ارقام دیگری نیز به دست آمده که چندان کاربردی نیستند، اما عادات و رفتار ناپسند کاربران در استفاده از گوشی هوشمند را فاش می‌کنند.

اولین نتیجه‌ای که می‌توان از پژوهش کلتون به دست آورد این است که ما بیش از حد وقت خود را با گوشی‌مان می‌گذرانیم! نزدیک به نصف افرادی که مورد پرس و جو قرار گرفته‌اند، گفته‌اند که بدون آن که متوجه کار خود باشند در اماکن مقدس با گوشی خود کار می‌کنند و ۷۵ درصد آنان نیز گفته‌اند که از دستگاه خود در سرویس‌های بهداشتی عمومی استفاده می‌نمایند. ۵۸ درصد کاربران در حین وقت‌گذرانی در جوار خانواده به سراغ گوشی خود می‌روند و ۶۲ درصد آنان وقتی در جمع دوستان‌شان هستند این کار را انجام می‌دهند. فقط ۳۶ درصد گفته‌اند که از خود عکس می‌گیرند تا سر و وضع خود را ببینند، ولی این موضوع احتمالا در افراد کم سن و سال‌تر که در نظرسنجی ال‌جی حضور نداشته‌اند، بیشتر است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

lg-infographic-bad-smartphone-habbits-mid

شما کدامیک از این عادات را در خود دیده‌اید؟! آیا زمان آن نرسیده که عادات ناپسند خود را اصلاح کنیم؟ بدین طریق هم زمان بیشتری برای زندگی واقعی خواهیم داشت، هم لذت بیشتری را تجربه خواهیم کرد، هم در نگاه دیگران به افرادی دوست داشتنی تبدیل می‌شوی و از همه مهم‌تر این که دیگر با عذاب وجدان و احساس شرم بابت این عادات ناپسند رندگی نخواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات