تصاویر جدید منتسب به Nexus 10 لو رفت

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر تازه از جدیدترین ثمره گوگل در بازار تبلت لو رفت. این دو تصویر که از دو منبع جداگانه لو رفته‌اند، حکایت از ورود Nexus 10 جدید به بازار تبلت‌ها در سال جاری دارند. اما کدام‌یک از شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گوگل را همراهی خواهند کرد؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید.
تبلیغات

 تصویر اول را یک کارمند ناراضی از شرکت Telefonica که از شغلش راضی نبوده است، فاش نموده و در آن نمایی از قسمت جلویی تبلت در پس مهر Telefonica دیده می‌شود.  همانطور که در پایین مشاهده می‌کنید، این تصویر از حاشیه‌های کمتر  و قرار گرفتن بلندگو در قسمت روبرو و بالا  خبر می‌دهند. همچنین به طور طبیعی، لانچر اندروید 4.4 نیز در این تبلت دیده می‌شود که این موضوع، جای تعجبی هم برای یک محصول گوگلی بر جای نمی‌گذارد.

عکس دوم که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، خبر از این موضوع می‌دهد که این بار LG ید قدرت را از چنگال سامسونگ که تبلت‌ ۱۰ اینچی نکسوس را تولید می‌کرد، بیرون کشیده و خودش با گوگل برای تولید تبلت‌های نکسوس همکاری می‌کند. همچنین طبق این تصویر، مدل تبلت بعدی نکسوس LG-V510 می‌باشد که پیش از این و طی اسناد مربوط به ثبت تکنولوژی بلوتوث لو رفته از آن، به اشتباه Nexus 8 تصور می‌شد. 

nexus-10-2013-leak-2-540x368

بر اساس تصویر تلوفنیکا، این تبلت با قیمت 482 دلار به فروش خواهد رسید. البته به احتمال بسیار زیاد این قیمت مربوط به مدل سلولار+وای‌فای است و هنوز اطلاعاتی از قیمت مدل وای‌فای تنها در دست نیست. این تصویر همچنین سرنخ‌هایی از زمان ورود این تبلت نیز در اختیار ما قرار می‌دهند و بر همین اساس، تاریخ 22 نوامبر(اول آذر) را می‌توان برای عرضه این تبلت حدس زد. همچنین بر اساس دیگر صحبت‌های منبع این شایعات، تبلت نکسوس 10 اولین عضوی از این خانواده است که در دو رنگ مشکی و سفید برای انتخاب در دسترس خواهد بود و همچنین هر دو مدل وای‌فای و وای‌فای+سلولار در یک روز عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات