فروش یک میلیون پلی‌استیشن 4 سونی تنها در 24 ساعت!

یک‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
کنسول بازی جدید سونی شروع خوبی را برای خود رقم زده است. امروز کمپانی زاپنی اعلام کرد که در 24 ساعت اول ارائه این محصول به بازار بیش از یک میلیون عدد از پلی‌استیشن 4 را به فروش رسانده است. پلی‌استیشن 4 روز جمعه در کانادا و آمریکا به بازار عرضه شد، از‌این‌رو این رکورد برای دو کشور کانادا و آمریکا رقم بسیار جالبی است.
تبلیغات

اندرو هاوس، رئیس و مدیرعامل گروه سرگرمی‌های رایانه‌ای سونی اعلام کرد:

ما از استقبال و عکس‌العمل کاربران بسیار شگفت زده شده‌ایم. فروش در بازار آمریکای شمالی بسیار خوب بود و ما انتظار داریم این استقبال در بازار‌های اروپا و آمریکای لاتین نیز ادامه داشته باشد. پلی ‌استیشن 4 در تاریخ هشتم آذرماه در اروپا و آمریکای جنوبی عرضه خواهد شد.

هم‌اکنون پلی‌ استیشن 4 لقب سریع‌ترین فروش را به‌خود اختصاص داده است، چراکه فروش در بازار آمریکای شمالی، رکورد برجای گذاشته از فروش توسط پلی ‌استیشن 2 را در ژاپن پشت سر نهاده است. فروش پلی‌استیشن 4 در بازار اروپا دو هفته‌ی دیگر آغاز خواهد شد و این احتمال وجود دارد تا کنسول جدید‌الورود سونی رکورد فروش کنسول Wii U نینتندو را تا پایان سال جاری میلادی پشت سر گذارد. کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت نیز اول آذرماه راه به سوی بازار خواهد گشود و این مسئله، رقابت در بازار کنسول‌های بازی در تعطیلات را بیش‌ازپیش گرم خواهد کرد.

PS4 has sold through over 1 million units within 24 hours of the launch in North America!!! :D— Shuhei Yoshida (@yosp) November 17, 2013

مطمئنا جدیدترین محصول سونی موفقت خوبی را کسب خواهد کرد، اما این موفقیت در گرو برطرف کردن برخی مشکلات پیش آمده است. اولین مسئله مربوط به مشکل بوت شدن در پلی‌استیشن 4 است که سونی باید راه‌حلی را برای این مشکل بیابد. به‌نظر می‌رسد این مشکل بسیار محدود باشد، اما در حدود 40 درصد از کاربران آمازون گزارش‌هایی را مبنی بر مشکلات سخت‌افزاری اعلام کرده‌اند. تا‌کنون سونی به‌روزرسانی خاصی را برای مشکلات پیش‌آمده ارائه نداده است و بنابر ادعای خودش چیزی در حدود 4 درصد از کنسول‌های عرضه شده دارای مشکلات سخت‌افزاری هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات