آیا کوین ترنر به عنوان مدیرعامل جدید مایکروسافت انتخاب شده است؟

پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
امروز شایعه شد که مایکروسافت جایگزین استیو بالمر را برای سمت مدیریت عامل این شرکت انتخاب کرده است، اما هنوز کسی نمی‌داند که انتخاب هیئت مدیره مایکروسافت چه شخصی است. با این وجود وب سایت WPdang ادعا می‌کند که اطلاعاتی از درون ردموند بدست آورده که نشان می‌دهند کوین ترنر به عنوان مدیر عامل جدید مایکروسافت انتخاب شده است.
تبلیغات

کوین ترنر در حال حاضر در سمت مدیر ارشد اجرایی در مایکروسافت مشغول به کار است و اگر این شایعه درست باشد به زودی جانشین بالمر می‌شود.

پیش از این نیز نام ترنر در لیست‌های مختلفی که از کاندیدهای احتمالی جانشینی بالمر منتشر می‌شد، به چشم می‌خورد، اما نام او در لیست اخیری رویترز از 5 کاندیدای انتخاب شده از بین 40 کاندیدای ابتدایی، وجود نداشت.

در گزارش WPdang آمده که مایکروسافت در نهایت از بین دو انتخاب کوین ترنر و استفن الوپ (مدیرعامل سابق نوکیا)، ترنر را انتخاب کرده است. این وب سایت پیش از این نیز اطلاعات دقیقی را در باره فروشگاه مایکروسافت و سیستم عامل ویندوز فون ارائه کرده بود و از این رو می‎‌توان تا حدی به آن اعتماد کرد.

هنوز مشخص نیست، استفن الوپ که پس از تکمیل روند تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت مجددا به مایکروسافت خواهد پیوست، در چه سمتی مشغول به کار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات