تست سقوط iPad Air: تنها چند فوت برای از دست دادن تبلتتان کافی است

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
آیپد ایر اپل نسبت به نسل‌های قبلی آیپد، سبک‌تر و باریک‌تر شده است،  اما آیا این سبکی و باریکی تاثیری بر دوام و پایداری آن نیز داشته است؟ پاسخ ما در ادامه مطلب به این سوال،‌ شما را سورپرایز خواهد کرد. با همراه باشید.
تبلیغات

 iPad Air را به نوعی می‌توان همچون پلی متصور شد که به طریق آن، اپل بالاخره و بعد از چندین سال از طراحی آیپد اول رد شد و در نهایت با طراحی نو و تغییرات اساسی در شمایل و اندازه تبلت‌های خود، محصولی متفاوت را به بازار عرضه کرد. این تبلت تقریبا همان بنایی را می‌سازد که آیپد مینی پایه‌های آن را بناریزی نموده و بدین ترتیب این محصول، سبک‌تر، نازک‌تر و زیباتر از قبل به چشم می‌آید. به طوری که ما شاهد کاهش نیم پوند از وزن این تبلت هستیم. موضوعی که شاید حمل و نقل آن را آسان‌تر سازد، اما آیا بر روی مقاومت آن نیز تاثیر می‌گذارد؟

تست ریچارد ریان در یوتیوب، که پیش از این بر روی دستگاه‌های دیگر نیز تست سقوط و حتی شلیک گلوله به صفحه نمایش را امتحان نموده بود، نشان می‌دهد که تنها یک ضربه  ناشی از سقوط از ارتفاع نه چندان بلند چند سانتی کافی‌است تا صفحه نمایش گجت گران قیمت شما خرد و خمیر شود. در واقع در این تست، حتی زمین برخورد نیز از یک جنس نرم و نه چندان سفت استفاده شده بود که این موضوع نشان از حاد بودن قضیه برخورد تبلت شما با زمین دارد.

به هر حال توصیه می‌کنیم اگر یک آیپد جدید خریده‌اید یا قصد خرید یکی از این گجت‌های خوش طرح و رنگ اپل را دارید، حتما آن را سفت بچسبید و مواظب سقوط آن از ارتفاع باشید  یا تا حد امکان از یک محافظ مناسب برای آن استفاده کنید. تنها یک ارتفاع چندفوتی برای از دست دادن چندین میلیون تومان پول کافی‌ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات