لیونل مسی در تیم فوتبال گلکسی 11 سامسونگ!

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
برنده چهار توپ طلای فوتبال، لیونل مسی، ستاره جدیدترین آگهی تبلیغاتی هیجان‌انگیز سامسونگ است.
تبلیغات

ویدئویی که در زیر مشاهده می‌کنید بخشی از یک کمپین تبلیغاتی است که سامسونگ به راه انداخته است. ایده بازی فوتبال برای نجات زمین به خودی خود می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند و به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه بزرگی برای این کمپین تبلیغاتی در نظر دارد.

در هر صورت چیزی که واضح است، این است که اگر کل سرنوشت زمین به یک بازی فوتبال ختم شود، باید خدا را شاکر شویم! به نظر نمی‌رسد تحت هیچ شرایطی، موجودات کوچک سبزرنگ مریخی یا ونوسی بتوانند بهتر از مسی ما بازی کنند، یا بتوانند گل‌های بیشتری را نسبت به او وارد دروازه زمینی‌ها کنند، مگر این که آنها بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو، فرانک ریبری یا آندرس اینیستا را بازسازی کنند، که در این صورت مسی نمی‌تواند از پس همه آنها برآید!

این طور که از شواهد و قرائن پیدا است، سامسونگ در جمع‌آوری یک تیم ۱۱ نفره کامل از برترین‌های فوتبال برای این کمپین تبلیغاتی بسیار جدی است. در ضمن مربی تیم گلکسی ۱۱، فرانز بکنباوئر آلمانی است، کسی که در زمان خود برنده دو توپ طلا شده و در تیم رویایی تاریخ جام جهانی فیفا که در سال ۲۰۰۲ اعلام گشت، انتخاب شده بود.

اما جدا از این موضوع، سامسونگ با موجودات غیرزمینی چه مشکلی دارد؟! اول با آنها دوست می‌شود تا از خلاقیت‌های آنها در زمینه تکنولوژی استفاده کند، و حالا می‌خواهد با آنها یک بازی فوتبال برای مرگ یا زندگی برگزار کند! عجیب نیست؟!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات