تلفن Moto G موتورولا فاش شد: صفحه نمایش 4.7 اینچ، پردازنده S4 Pro و اندروید کیت کت

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اکانت توییتر EVleaks که به منبع مطمئن شایعات دنیای فناوری بدل شده، اطلاعات مربوط به تلفن جدیدی از موتورلا را با نام Moto G فاش کرده است. این تلفن از پردازنده نه چندان جدید Snapdragon S4 Pro، صفحه نمایش 4.7 اینچ و دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
تبلیغات

این روز‌‌ها تمام تمرکز دنیای فناوری به سیستم عامل اندرویدی کیت کت و پرچمدار جدید گوگل با نام Nexus 5  معطوف شده است، اما از سوی دیگر شایعه شده که موتورلا در حال آماده سازی تلفن جدیدی است به نام Moto G است که آن هم با سیستم عامل اندروید 4.4 منتشر خواهد شد.

Moto X تلفن پرچمدار فعلی موتورولا از یک صفحه نمایش 4.5 اینچ بهره می‌برد، اما Moto G قرار است با یک صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p روانه بازار شود. پردازنده 4 هسته‌ای S4 Pro این تلفن با فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می‌کند و دارای حافظه ذخیره سازی 8 یا 16 گیگابایت خواهد بود.

باتری این تلفن 1,950 میلی آمپر ساعت گزارش شده و ظاهرا توسط کمپانی ال جی ساخته شده است.

motorola moto g leak

EVLeaks همچنین اعلام نموده که این تلفن از 1 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند و موتورلا قصد دارد این تلفن را بصورت غیرقراردادی و آزاد روانه بازار کند. این بدین معناست که احتمالا شاهد عرضه گسترده این تلفن در بازارهای جهانی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات