PACO بلندگویی بتنی که با حرکات دست کنترل می‌شود

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
این بلندگو زیبا که با طراحی خاص و جذابش جلوه‌ای از استحکام و سادگی بتن را به ذهن متبادر می‌کند که نشان از سلیقه‌ی ستودنی طراح ایرانی آن دارد و می تواند خاطرات خوشی را از آهنگ‌های مورد علاقه شما برایتان به ارمغان بیاورد. این بلندگوی رومیزی قادر است به کمک بلوتوث آهنگ‌های شما را با کیفیتی عالی پخش کند، بنابراین دیگر نیازی به سیم‌های طویل نیست.
تبلیغات

ابعاد این بلندگو 26 در 19 در 14 سانتی متر است و وزن آن 5 کیلوگرم است. بلندگوهای قدتمند آن نیز به کمک بدنه‌ی بتنی آن صدای باسی فوق العاده را ایجاد می‌کنند. محدوده‌ی فرکانسی پاسخ این بلندگو بنابر گفته‌ی سازندگان از 85 هرتز تا 20 کیلوهرتز را شامل می‌شود.

برای سادگی و یک دستی هر چه بیشتر خبری از ورودی 3.5 میلی متری نیست و موسیقی از طریق بلوتوث پخش می‌شود، ولی برای اتصال آن به بلندگوهای خارجی خروجی در نظر گرفته شده است. در بالای این بلندگو حسگر‌های IR قرار گرفته است تا به کمک آن‌ها بتوانید کنترل صدا و پخش دستگاه را به دست بگیرید. برای مثال می‌توانید با نگه داشتن دست خود پخش آهنگ را به حالت وقفه در آورید یا با کشیدن دست خود در یک جهت به آهنگ بعدی بروید.

paco-concrete-6

هر چند قیمت این محصول در وبسایت این شرکت نیامده اما شرکت خانم گلاله محمودزاده اعلام کرده است که این بلندگو به احتمال زیاد ماه آینده با قیمت 690 دلار به بازار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات