با این کیت کنترلر حرکتی خودتان را بسازید

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
اگر تا به حال رویای ساختن کنترلر حرکتی خودتان را در سر می پروراندید، می‌توانید امیدوار باشید که رویایتان در شرف واقعیت یافتن است.
تبلیغات

به طور معمول برای ساختن یک کنترل حرکتی شخصی نیاز به یک جیب پر پول و البته دانش سخت افزار و برنامه نویسی است، اما امروز یک جایگزین برای این موضوع پیدا شده، تا دیگر نیازی به کدنویسی های دیوانه وار یا جستجوی شهر به شهر برای تهیه ی سخت افزار مورد نیازتان نباشد.

VERVE نام سامانه ی حسگر جدیدی است که به شما امکان می دهد تا با استفاده از آن هر چیزی که اطرافتان وجود دارد، را مثلا به کنترلر بازی یا هر چیزی که دوست دارید تبدیل کنید. برای مثال می توانید با استفاده از یک حسگر حرکتی و یک دکمه دوچرخه ی قدیمی خود را به یک شبیه ساز واقعی دوچرخه سواری تبدیل کنید. یا با استفاده از حسگر حرکتی و لمسی به طرزی تقریبا واقعی طعم بازی پرندگان خشمگین را بچشید.

امکانات تقریبا نامحدود هستند، اما نکته‌ی شگفت آور این است که نیازی به کد نویسی‌های پیچیده نیست و کافی است چند کلیک ساده کنید تا کنترل همه چیز را به دست بگیرید.

حسگرها به پایه متصل می شوند و از آن جا همه چیز از طریق رایانه شما انجام می شود. ضمنا پایه‌ی این دستگاه می تواند از هفت حسگر همزمان پشتیبانی کند. اگر به این کیت علاقه مند شده‌اید می توانید آن را از صفحه ی Kickstarter با قیمتی 99 دلاری تهیه کنید، هر چند تهیه آن در ایران دست کمی از راه حل اول –که در بالا گفته شد- ندارد.

کسی مایل به خرید آن هست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات