اپل نسل جدید آیپد‌های خود را در مراسم 30 مهر معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش AllThingsD، اپل نسل بعدی آیپد‌های خود را در مراسم ویژه‌ای در 30 مهرماه معرفی خواهد کرد. این کمپانی احتمالا در کنار معرفی تبلت‌ها از نسخه جدید مک‌پرو و همچنین نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود، OS X Mavericks پرده برخواهد داشت.
تبلیغات

افرادی که با برنامه اپل برای معرفی آیپدهای بعدی خبر دارند، گزارش کرده‌اند که این شرکت نسل جدید آیپد‌های خود را در 30 مهرماه معرفی خواهد کرد. مطمئنا مهم‌ترین محصول معرفی شده در این مراسم، آیپد و آیپد مینی خواهد بود، اما احتمالا مک‌پرو جدید و همچنین OS X Mavericks نیز رونمایی خواهند شد.

همانطور که از تصاویر منتشر شده‌ی آیپد نسل 5 پیداست، این تبلت نسبت به نسل‌های پیشین خود بسیار باریک‌تر شده و از زبان طراحی آیپد مینی بهره برده است. همچنین شایعات ضد و نقیضی در رابطه با صفحه‌ی نمایش رتینا در آیپد مینی 2 به گوش می‌رسد. بر اساس آخرین شایعات مطرح شده، هر دو تبلت به یک دوربین 8 مگاپیکسلی تجهیز خواهند شد.

بر اساس تصاویر فاش شده‌ی قبلی از آیپد نسل جدید، این تبلت احتمالا همچون آیفون 5s در رنگ بندی جدیدی عرضه خواهد شد. همچنین شایعاتی در مورد استفاده از سنسور اثر انگشت در تبلت‌های جدید اپل به گوش می‌رسد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این سنسور در نسل 5 آیپد به کار گرفته خواهد شد یا نه؟

همچنین اپل اعلام کرده است که گزارش مالی سه ماهه‌ی چهارم خود را که شامل اطلاعات مالی تیر، مرداد و شهریورماه است در مراسمی که 6 آبان برگزار خواهد شد، ارائه خواهد کرد. نکته‌ی قابل ذکر در این مورد قرار گیری هفته‌ی اول عرضه‌ی آیفون 5s و آیفون 5c در این آمار است. در صورت معرفی آیپدهای جدید در مراسم 30 مهرماه، آیپد 5 و آیپد مینی 2 طبق سنت همیشگی در 10 آبان ماه به بازار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات