سامسونگ وعده دوربین 13 مگاپیکسلی جدید با پایداری دو برابر و تصاویر روشن‌تر را داد

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
امروزه برخی از تلفن‌های هوشمند مانند لومیا 1020 یا LG G2 به لرزش گیر اپتیکال مجهز شده‌اند که بازده دوربین‌ این تلفن‌ها را در محیط‌های کم نور افزایش داده و تاثیر منفی لرزش دست را در تصویر برداری، کاهش می‌دهد. اما اگر بدنبال روش بهتری برای پرهیز از تیره و تاری عکس‌ها هستید، سامسونگ سنسور تازه‌ای را در دست ساخت دارد.
تبلیغات

اخیرا سامسونگ از سنسور جدیدی که فوق پایدار است، پرده برداشته، سنسوری که احتمالا از سنسورهای مجهز به OIS (لرزش گیر اپتیکال) بهتر عمل خواهد کرد.

سنسور 13 مگاپیکسلی جدید این شرکت قادر است خطاهای دست تا 1.5 درجه را حذف کند که نسبت به دوربین تلفن‌های امروز دو برابر بهتر خواهد بود. شاید این مقدار به نظر کم برسد، اما سامسونگ وعده داده که نتیجه این تغییر، تاثیر مثبت بسیار بزرگی را به همراه خواهد داشت، مخصوصا اگر قرار باشد در نور کم عکاسی کنید. براساس ادعای سامسونگ، تصاویر گرفته شده با این سنسور در نور کم تا 8 برابر روشن‌تر از مدل‌های قبلی هستند.

سامسونگ تولید انبوه این سنسور را تا اوایل سال 2014 آغاز نخواهد کرد. جالب است بدانید که این کمپانی کره‌ای گفته است که سنسور جدید این شرکت در تلفن‌های رهبر بازار بکار گرفته خواهد شد و این بدین معنا است که علاوه بر تلفن‌های سری گلکسی احتمالا کمپانی‌های دیگری نیز از آن بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات