مرکز پیام رسانی‌های iOS 7 را با Espier در اندروید تجربه کنید

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
بازطراحی iOS 7 امری بحث برانگیز بود، به‌ویژه با آن محیط رنگارنگ و حذف کامل اسکیومورفیسم. استودیوی Espier یکی از توسعه دهندگانی است که همیشه علاقمند بوده تا عناصر بصری iOS را به تلفن‌های هوشمند اندرویدی بیاورد و تا به امروز با ساخت لانچر و صفحه قفل هفتمین نسخه از این سیستم عامل، کارنامه قابل قبولی برای خود درست کرده است. در این مطلب به محصولی جدید از این توسعه دهنده می‌پردازیم که مرکز اطلاعات رسانی‌های این سیستم عامل را هدف قرار داده است.
تبلیغات

مانند برنامه‌ی Espier Screen Locker iOS 7، این اپلیکیشن نیز در قالب پلاگینی برای لانچر Espier طراحی شده است. بنابراین لازم است ابتدا این لانچر را بروی تلفن هوشمند خود نصب کنید. سپس به سراغ دانلود افزونه Notification iOS7 می‌رویم.

پس از اتمام عملیات نصب، برنامه‌ی Espier Hub را اجرا کنید. حالا با محیطی رو به رو می‌شوید که به نوعی مرکز کنترل افزونه‌ها و لانچرهای ساخت استودیوی Espier است. اکنون وارد بخش Plugins for Launcher شده و گزینه‌ی مربوط به افزونه‌ی مورد نظر را فعال کنید. در قدم بعدی، باید به بخش تنظیمات Espier Notification iOS7 رفته و از داخل قسمت Notification service، اجازه‌ی دسترسی به منابع مورد نیاز را صادر کنید.

ios7 notification 02

همچنین اگر تمایل به شخصی سازی بیشتر دارید، می‌توانید مواردی مانند نمایش درصدی شارژ باقی مانده و چند ویژگی جالب دیگر را نیز فعال کنید. در آخر، می‌توان دسترسی برنامه‌ها و محتوای گوناگون به مرکز اطلاع رسانی‌های سیستم عامل را به طور کامل کنترل و شخصی سازی کرد.

باید گفت که کیفیت ساخت این لانچر، در سطح مطلوبی قرار دارد و درست مانند iOS 7، در اینجا هم زبانه‌های از دست رفته‌ها (missed) و همه‌ (all) در دسترس است. دقت کنید که برای دریافت نوتیفیکشن‌ از اپلیکیشن‌های گوناگون، حتما باید دسترسی آن ها به مرکز اطلاع رسانی‌های اندروید را برقرار نموده باشید.

نسخه‌ی رایگان این برنامه با اندکی تبلیغات همراه است که می‌توان با پرداخت کمی پول، از شرشان خلاص شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات