لنوو دو تبلت 8 و 10 اینچی یوگا را ظاهری خلاقانه معرفی کرد

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امروز لنوو از دو تبلت جدید خود از سری یوگا و با طراحی کاملا متفاوت و نوآورانه رونمایی کرد. این تبلت‌ها که در سایز 8 و 10 اینچ روانه بازار خواهند شد به سخت افزار قابل قبول و کارآمدی تجهیز شده‌‌اند.
تبلیغات

تبلت‌های 8 و 10 اینچی یوگا ظاهر یکسانی دارند و تنها از نظر ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند. این تبلت‌ها دارای پایه خاصی هستند که امکان قرار گیری تبلت در موقعیت‌های مختلف را میسر می‌کند. به کمک این پایه می‌توان از تبلت در مصارف گوناگون استفاده کرد و از آن مثلا برای تایپ کردن یا تماشای ویدیو، مطالعه متون و موارد دیگر به راحتی بهره برد. این پایه طوری طراحی شده تا برخلاف پایه سرفیس 2 که تنها در دو حالت قرار می‌گیرد، در زوایای مختلف قابل تنظیم باشد. همچنین اگر کاربر به آن نیازی نداشته باشد به طور کامل جمع می‌شود.

هر دو تبلت 8 و 10 اینچی یوگا دارای رزولوشن 1280 در 800 پیکسل هستند. مدل 8 اینچی از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و مدل 10 اینچی از باتری 9000 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. لنوو ادعا کرده که مدل 8 اینچی طول عمر 16 ساعته و مدل 10 اینچی طول عمر 18 ساعته را ارائه می‌کند.

yoga 8 10

دیگر مشخصات فنی این دو تبلت تقریبا یکسان است. هر دو از یک SoC ساخت میدیاتک مدل MT8125 بهره می‌برند که دارای 4 هسته 1.2 گیگاهرتز مبتنی بر معماری Cortex A-7 است. این دو تبلت همچنین مجهز به 1 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین 5 مگاپیکسل، درگاه microSD و یک دوربین 1.6 مگاپیکسل در جلو هستند.

تبلت‌های جدیدی لنوو از سیستم عامل اندروید 4.2.2 استفاده می‌کنند و هر دو دارای یک جفت اسپیکر استریو هستند.

لنوو قیمت مدل 8 اینچی یوگا را 249 دلار و مدل 10 اینچی را 299 دلار تعیین کرده است و هر دو تبلت از همین امروز در بازار برخی از کشورها موجود خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات