گوگل چندین سرویس و اپلیکیشن خود را بروز کرد

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
تقریبا مطمئن هستیم که گوگل در رویداد 5 نوامبر یا 14 آبان ماه خود از اندروید 4.4 و تلفن نکسوس 5 رونمایی خواهد کرد. اما با وجود اینکه این تاریخ هنوز رسمی نشده، گوگل نسبت به اعمال تغییرات گسترده در سرویس‌های خود اقدام نموده و تقریبا تمام اپلیکیشن‌های خود را بروز کرده است.
تبلیغات

گوگل 16 اپلیکیشن اندروید خود را بروز کرده است. این اپلیکیشن‌ها شامل: Gmail, Drive, Calendar, Earth, Translate, Chrome, Hangouts, Goggles, Play Magazines, Keep, Wallet, Blogger, Google+, Analytics, و Fiber می‌شوند.

هنوز دقیقا مشخص نیست که چرا گوگل تمام نرم افزارهای خود را به یکباره بروز کرده اما محتمل ترین حالت سازگاری کامل آن‌ها با نسخه جدید اندروید است.

گوگل گزینه‌های بیشتری را به قابلیت Auto-Awesome در نرم افزار گوگل پلاس اضافه نموده تا کاربران به روش های بیشتری برای بهبود کیفیت تصاویر در این شبکه اجتماعی، دسترسی داشته باشند. گوگل همچنین قابلیت Auto-Awesome را به بخش ویدیو گوگل پلاس نیز اضافه نموده تا کاربران قابلیت‌های همچون کاهش لرزش تصویر یا ویرایش کلیپ‌ها را به راحتی در اختیار داشته باشد.

هنوز نسخه جدید Hangouts بصورت رسمی ارائه نشده است اما گفته می‌شود این نسخه امکان ارسال SMS و تماس ویدیویی HD را ارائه خواهد کرد. این نرم افزار همچنین قرار است امکان اشتراک گذاری فایل های انیمیشن GIF را به این نرم افزار پیغام رسان اضافه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات