گارمین ساعت مچی GPS دار و فوق العاده مقاوم خود را معرفی کرد

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
Tactix نام ساعت مچی GPSداری است که توسط شرکت Garmin به بازار عرضه شده است. این ساعت مچی، همراه خوبی برای مسافران و گردشگران و حتی نظامیان خواهد بود. طراحی این ساعت به گونه‌ای است که بتواند از پس شرایط دشوار کاری نیز بربیاید. از جمله امکانات ساعت Tactix می‌توان به ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نمای 3 جهته، GPS و البته بدنه‌ی تمام استیل اشاره کرد.
تبلیغات

شیشه‌ی ضد خش رویی نیز از نمایش گر LCD آن محافظت می‌کند. این ساعت ضمنا از نور پس زمینه‌ی سبز رنگ LED بهره می‌برد که آن را برای محیط‌های تاریک بسیار مناسب می‌سازد.

Tactix از تمامی امکانات مورد انتظار از یک هدایتگر GPS برخوردار است. با استفاده از این ساعت کاربر می‌تواند مسیر خود را نقطه گذاری کند، اطلاعات کامل نقاط مسیر مثلا طول و عرض جغرافیایی آن را مشاهده کند و حتی به کمک آن مسیر برگشت را تعیین کند.

این ساعت همچنین از فناوری‌های بیسیم ANT+ و Bluetooth نیز بهره می‌برد. به کمک این قابلیت این ساعت می‌تواند اطلاعات ذخیره شده در خود را با سایر دستگاه‌های سازگار با فناوری Garmin مثلا یک تلفن هوشمند به اشتراک بگذارد. این ساعت حتی می‌تواند اطلاعات شخصی کاربر از جمله ضربان قلب را گزارش بدهد. ساعت Tactix همچنین قابلیت هدایت هوایی را در خود دارد که می‌تواند کاربر را به دقت به مقصد مورد نظر هدایت کند.

garmintactix-1

استفاده از نور پس زمینه سبز رنگ باعث شده است تا ساعت تداخلی در دستگاه‌های دید شب، یا مواقع نیاز به تارکیی مطلق نداشته باشد، ضمن اینکه نور ساعت باعث لو رفتن محل سربازان نخواهد شد.

امکانات اولیه ساعت‌ها همچون زمان سنج، امکان تنظیم زنگ، قابلیت هشدار ویبره و ساعت جهانی نیز در این ساعت قرار داده شده است. این ساعت تا عمق 50 متری ضد آب است و به کمک باتری لیتیم پلیمر خود می‌تواند تا 16 ساعت با GPS کاملا روشن و تا 5 هفته در حالت ساعت معمولی، به کار خود ادامه دهد. قیمت این ساعت نیز 449.99 دلار تعیین شده که نسبت به امکانات فوق العاده اش مناسب به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات